Kleine update vanuit het zonnige Salou! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu Kleine update vanuit het zonnige Salou! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu

Kleine update vanuit het zonnige Salou!

Door: Ankeinsalou

Blijf op de hoogte en volg Anke

05 Augustus 2011 | Spanje, Salou

Hallo iedereen, daar ben ik weer, maar ik heb eigenlijk niet zoveel te vertellen!

Zoveel andere dingen maak ik hier eigenlijk niet meer mee.. en dat betekend ook dat het wat saai begint te worden. Het verblijven hier niet, ik vermaak me wel alleen het werk begint echt heel erg te vervelen! Elke dag is hetzelfde en elke dag hebben we eigenlijk niks te doen. Het is hoogseizoen maar soms hebben we niet eens kindjes in onze miniclub! En als er kindjes zijn, zijn ze Russisch! Moeilijk om mee te communiceren dus ! Ik leer hier wel een heel klein beetje Russisch. Dus ik kan dadelijk nog beter Russisch praten dan Spaans! ;)

15 augustus gaat onze begeleider Pedro weg. En we hebben te horen gekregen dat we weer een meid krijgen, hopelijk iets fatsoenlijks! En niet net als de andere 2 die we gehad hebben! Anders word het nog echt een lange tijd tot eind september / begin oktober. Alleen onze nieuwe begeleider kan geen goed Engels, maar een heel klein beetje.. nou dat is fijn dan! Dat word met handen en voeten alles uitleggen.. hmm..

Gelukkig krijg ik over 4 weekjes weer bezoek ! :D Dan komt lekker mijn familie ! met 11 mensen ! Daar heb ik echt zin in! Alleen jammer dat ik maar 2 daagjes in de hele week vrij heb, maar is beter dan 1 dag zoals normaal.

Midden augustus ga ik met Priscilla (ander meisje van entertainment, werkt in delphin park) naar Barcelona! Want we willen shoppen ! ;) we gaan in Barcelona zelf shoppen en we willen ook naar de primark gaan in Barcelona, daar ben ik nog nooit naar te geweest, maar het is er goedkoop, dus ik ga veel inslaan ! ;)

Morgen is weer mijn vrij dagje! Eerst vanavond lekker opstap in de Ski hut (Weer even Nederlandse jongens spotten ! ;) ) en morgen eerst uitslapen en daarna naar het strand. Als de siësta over is, gaan Priscilla en ik shoppen in Salou, eens kijken of ik iets leuks kan vinden ! ;) S avonds wat eten en dan is je vrije dag alweer voorbij.. de dag dat je vrij bent gaat altijd veelte snel!

Ik wil ook nog even iedereen bedanken die elke keer op mijn blog reageert! Ik vind het echt super! Ben elke keer weer blij als ik een mailtje krijg met daarin dat er een reactie is ! ;)
Dus ik zal zeggen, vooral blijven doen!

Marie-jose, Erik & Luna, Heel veel plezier op de camping !! hopelijk krijgen jullie mooi weer !
& de rest van mijn trouwe volgers die op vakantie gaan, ook heeel veel plezier ! ;)


Dikke kus van mij!

Ik mis jullie allemaal !!!

  • 05 Augustus 2011 - 12:04

    Marie-josé:

    Hey Ankie,

    Nu ben ik een keertje als eerste die reageert op jou verhaaltje.
    Ik geloof je graag dat de dagen saai beginnen te worden.
    Zeker als iedere dag hetzelfde is.
    Over 4 weekjes komt er leven in de brouwerij.
    Wel leuk om je verhaaltje weer te lezen.
    Ik ga weer even verder met inpakken.
    Tot sms meisje!

    Dikke knuffel en veel liefs, de rossumpjes

  • 05 Augustus 2011 - 17:03

    Mam:

    ha die anke
    sla maar niet te veel in want je moet het ook nog mee naar huis nemen en dadelijk past het niet allemaal in je koffer.
    is het weer nog steeds goed daar hier gaat het wel
    tante mieke komt morgen al weer naar huis en marie jose gaat op vakantie 2 weken naar de camping de paal waar monique en martijn ook zitten daar gaan we de zondag naar toe het begint voor ons ook af te tellen wanneer dat we vakantie hebben nog maar 3 weekjes werken en over 4 weken zijn we er al
    het is zo grappig om luna te zien lopen ze doet nog heel voorzichtig maar dat wordt ook iedere dag beter
    tot de volgende keer gr xxxx

  • 05 Augustus 2011 - 17:22

    Marie-josé:

    O'' ja vergeten te vertellen.
    Luna loopt, echt heel grappig om te zien.
    Hoef je haar niet te dragen in September.

    Dikke kus

  • 05 Augustus 2011 - 19:19

    Ine:

    Heey,
    Oeeh shoppen in Barcalona :) Heerlijk doe maar goed kijken welke leuke winkels daar wel allemaal niet zitten zodat we in September niet alles af hoeven te zoeken haha. Jaja begint allemaal alweer op te schieten. GELUKKIG maar. Heerlijk jou vooruit zicht voor morgen.. lekker op strand liggen wil ik ook wel !! Jammer dat de skihut waarschijnlijk in Sept niet meer open is, had daar wel is willen stappen (H) achja dan gaan we maar ergens anders feesten waar het gezellig is komt allemaal goed..

    Geniet morgen van je welverdiende vrije dag DIKKE KUS ine xxx

  • 07 Augustus 2011 - 19:32

    Suzanne:

    Hee :D

    Jammer dat het werk daar zo saai begint te worden! :( Misschien ligt dat ook wel wat aan het hotel, dat daar niet zoveel kinderen zitten ofzo.. maarja das dan wel kut datje daar dan net stage hebt.

    Wel super gaaf dat je naar de Primark gaat. Die zit ook eentje in Rotterdam, daar wil ik ngo steeds een keer heen als mijn ov weer geldt (aangezien het een hoop geld scheelt als dat ik het met bus/trein int weekend zou doen)

    Davy gaat trouwens woendagavond op vakantie naar Bulgarije met zijn vrienden ;) Gelukkig maar een weekje haha (A) Ik vind het super leuk voor hem maar maak me toch best wel veel zorgen haha. Ik vond het al moeilijk om hem zolang te moeten missen toen ik weg was, maar nu hij gaat is het nog veel moelijker, aangezien nu vooral hem meer kan overkomen dan mij.. maarja ik ga gewoon proberen heel veel met iedereen af te spreken zodat die week wat sneller voorbij gaat haha (A).

    Ik en els hebben vandaag contact gezocht met stefanie haha. Ik stefanie afgelopen week bellen, smsen en weet ik het maar ik hoorde maar nix van haar! Dus ik denk miss is haar mob kapot of weet ik het. Ik vandaag els gebelt bleek dat ze is bestolen in Mallorca :O Blijkbaar had els dat via jou facebook gelezen en daarna details aan haar vriendinnen (in de Jumbo, toen ze moest werken) gevraagd. Dus wij eerst naar de moeder van stefanie bellen, bleek stefanie nog wel in Nederland te zijn. Dus wij naar Erwin bellen en toen had ik har eventjes gesproken. Ze maakte zich alleen niet zo druk daarom dus haha :P Ze had nu een nood-id en ze had geregeld dat haar telefoonnummer en beltegoed overgezet werden naar een nieuwe simkaart. Alleen wil ze na de vakantie pas nieuwe mob kopen.. alleen vond ik het slimmer een goedkope van 20,- ofzo tijdelijk te kopen ofzo.. maargoed dat weet ik niet of ze dat gaat doen want volgens mij vond ze dat niet nodig. Ze vond het ook niet nodig om ons iets te laten weten haha, omdat ze dan vond dat ze al haar vriendinnen iets moest laten weten en dat was teveel werk. Maargoed gelukkig konden wij haar via via toch bereiken om even te horen hoe het was enzo.

    Maar ik ga er weer vandoor. De pauze van de film is over haha, ik ben namelijk de film The Rebound aant kijken.. Echt een romantische film haha :P Nog veel plezier daar!! :D Veel plezier ook in de Skihut!!

    Xx

  • 07 Augustus 2011 - 21:03

    Ine:

    Ha die Anke,

    Zoals je weet waren we vandaag op bezoek geweest bij Marie-Jose, Erik en Luna op de camping. Nou echt een mooie camping is dat. We zeiden al Nou anke had hier veel beter in de Animatie kunnen zitten had ze het goed druk gehad.. VEEEEEEL KINDJES egt een TOP camping daarvoor !! Ook hebben we echt geluk gehad met weer heel de dag mooi weer geweest met af en toe dat de zon achter de wolken verscheen. En wat heeft die Luna de tijd van der leven gings :) haha.

    Ik spreek je gauw weer een keer op msn of op de skype xxxxx

  • 08 Augustus 2011 - 18:40

    Christ-jan Mieke Ted:

    hallo anke!!!

    ik hoor dat je weinig te doen hebt, dat is wel jammer. maar over 3 weken zijn wij er weer wij hebben er zin in
    met mieke gaat het goed. en met onze ted ook. Wij gaan daar wel opstap of nie?
    naar die ski hut. dan krijg je wat te drinken van me.
    moet nog wel een paspoort aanvragen anders kan ik niet mee hahahahaha
    tot de volgende berichtje

    gr xxx christ-jan,mieke ted en onze harrie

  • 15 Augustus 2011 - 10:16

    Hanneke Vogels:

    ha anke ik hoop dat ik het nu goed doe we hebben weer een leuke vac gehad weer mocht wat beter zijn hoe is het daar nog vol te houden over twee weken komen ze naar jouw leuk he daar hebben ze de zon kunnen ze weer bij kleuren nog veel plezier en de gr uit beek en donk

  • 15 Augustus 2011 - 11:09

    Tante Mieke:

    he anke de vakantie is weer voorbij. heb vandaag weer gewerkt.was wel even wennen.we hebben een hele fijne vakantie gehad al was het weer wat minder .nu moet ik weer wat schrijven want ome ad is werken nog 2,5 week en we zitten dan hopelijk in de zon bij jou.we kijken er erg naar uit.zijn bij de rossumpjes geweest en ja hoor luna loopt .dat is zo grappig zo,n klein ,fijn meisje.ze vindt het geweldig op de camping klimt zelf op de glijbaan en de zandbak vindt ze leuk.en ted wordt echt een grote broer .hij begint nu woordjes te zeggen .het is ook een scheetje .je zult over 2,5 week zien hoe groot dat ze al weer zijn .heel veel knuffels van ome ad en natuurlijk van mij xx

  • 15 Augustus 2011 - 17:40

    Cynthia Swinkels:

    heeee meis, leuk dat je reageert op mijn waarbenjij.nu! Super vervelend dat je naar huis wilt en dat het werk de heletijd al niks is.. Maar wel heel knap dat je het nog volhoud daar! Kun je niet van iedereen zeggen :) Ik kan echt niet wachten op onze macdate, hebben elkaar zeker veel te vertellen denk ik! :) I miss you! xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

*

Actief sinds 17 Feb. 2011
Verslag gelezen: 533
Totaal aantal bezoekers 31527

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 01 Oktober 2011

Stage in Salou

Landen bezocht: