4 months in Salou, 33 days to go ! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu 4 months in Salou, 33 days to go ! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu

4 months in Salou, 33 days to go !

Door: Ankw

Blijf op de hoogte en volg Anke

30 Augustus 2011 | Spanje, Salou

Afgelopen zondag was het alweer 4 maanden geleden dat ik naar Salou ging. Beginnen aan mijn ‘’grote’’ avontuur! & nu zit ik hier dan.. nog maar 33 daagjes te gaan.. is stiekem niet zoveel meer.

Ben ik blij? Ja dat wel. Ik ben gewoon nieuwsgierig geworden naar Nederland.. Hoe is het daar nu? Hoe is iedereen veranderd? Echt van alles! Het is ook raar.. Iedereen moet alweer naar school, voor ons gevoel hebben jullie net vakantie gekregen !.. stiekem gaat de tijd dan toch wel snel.

Het aftellen kan in ieder geval beginnen ! & dat doen we ook. We hebben een afstreep kalender gemaakt. Daar staat op wanneer iedereen zijn familie of vrienden komen en hoeveel dagen het nog duurt voordat we het vliegtuig in stappen. We willen allemaal toch stiekem graag naar huis..
Maar stiekem beginnen we ook echt te beseffen dat je het hier dan achter gaat laten, we zijn hier dan wel 5 maanden geweest en hebben hier veel meegemaakt met zijn allen. Stiekem ga ik salou toch wel missen als ik thuis ben, ik weet het zeker! Het lekker (goedkoop) uiteten, strand, zee, zwembaden & de souvenirwinkeltjes. Nou ik denk dat er nog wel meer dingen zijn die ik ga missen.
We beginnen te beseffen dat het straks echt gaat komen, weer naar Nederland en hier alles achterlaten. Natuurlijk lekker naar Nederland, maar stiekem zou ik het hier toch missen denk ik.

Al is er een hoop wat ik niet zou gaan missen ! Onze oooo zo goede begeleiders!… pff wat word ik hier gek ! Het werk ga ik ook niet missen, het Spaanse tempo niet, hotel eten niet, Zelf wassen niet ! ;), & mijn (stapel)bed niet!

We hebben nog steeds onze begeleider Vanessa… & Ja ik word er hartstikke gek van! Elke dag komt ze een half uur a 3 kwartier te laat! Ze is zo sloom als iets, ze snapt niets! Ik heb nog nooit zo’n simpel mens gekend! Ik moet eigenlijk nu niet in mijn vrije tijd aan haar denken, want ik maak me er helemaal gek mee.. het is wat met haar !

Jullie zullen nu wel allemaal gaan denken van het zit Anke ook niet mee en vind ze het wel leuk in Spanje? Had ze niet liever thuis willen blijven? Nou ik zit nog niet op het eind van mijn stage, maar ik kan nu al zeggen; Deze periode zou ik nooit hebben willen missen, het is niet altijd even leuk hier en heel af en toe heb je het wel gehad, maar ik heb hier ook heel veel leuke momenten, mijn vrije dagen & met sommige onderling is het heel er gezellig. Ik weet nu al dat dit een ervaring is die ik nooit zou hebben willen missen ! Qua werk.. Heb ik hier eigenlijk echt niks geleerd. Maar met mij persoonlijk wel & daar ben ik blij mee.

Nu over 2 daagjes zie ik mijn familie weer! En jahwel ze komen met 11 personen ! :D Mam, Pap, zus Ine, Nicht + man + kindje, Neef + vrouw + kindje, oom en tante! Ik verheug me er echt op! Lekker samen leuke dingen doen met hun, en natuurlijk veel cocktails drinken ! ;) en mooi 2 verjaardagen vieren, want mijn zus en ons pap zijn jarig als ze hier zijn! Ze blijven mooi een week, dus kan lekker lang genieten! Ben benieuwd naar de reactie van hun als ze me zien. Of ze me veranderd vinden. Naja dat weet ik wel zeker, want aangekomen ben ik zeker ! ;) jaja het is me eindelijk gelukt ! hahaha

Als mijn familie weer gaat (8 september) is het nog maar 3 weekjes en dan kom ik naar huis! Die 3 weekjes ga ik extra genieten van mijn leven hier in salou. Nog even dingen doen, die ik zeker nog wil doen & dan is het tijd om naar huis te gaan. Ik snap mezelf niet maar ik ben echt benieuwd naar Nederland, echt raar! Gewoon naar iedereen, hoe ze zijn en of er iets veranderd is.

Nou iedereen, tot over 33 daagjes! Dan sta ik weer op Nederlandse bodem! Dan mogen jullie mijn nieuwe ik bewonderen, hahaha

& 1 ding is zeker! 1 oktober ga ik feesten met Elsemiek, Suzanne & Stefanie op het Teerputfeest ! :D

Un Beso para todos!!

  • 30 Augustus 2011 - 06:49

    Mam:

    ha die anke ja ik geloof wel dat het een heel ervaring is geweest zo'n ervaring neemt niemand meer af ja vanaf 1 oktober is het goeie leventje weer voorbij dan zit je weer in het nederlandse tempo zal ook weer wennen zijn maar een geluk heb je je hoeft toch pas half november naar school !
    nou nog twwe en een half dagje en dan zijn we er gezellig ik tel op de cocktails die we krijgen haha
    ik denk dat we rond twaalf uur in het hotel zijn want we landen om 9 uur
    we zijn gistermorgen ons pap en ik nog allebei naar de dokter geweest ik voor mijn voet en ons pap voor zijn elleboog die was een beetje open en kwam rotzooi uit die heeft nu een antibiotica kuur ik heb een ontsteking aan mijn middenvoetbeentje heb er ook pillen voor
    dus dat komt wel goed

    gr tot donderdag xxx

  • 30 Augustus 2011 - 08:49

    Mariel:

    Ik kan niet wachten tot je weer hier bent! En ja Dennis en ikke komen je wel halen hoor haha
    Kus mariel

  • 30 Augustus 2011 - 09:35

    Nancy:

    Heee anke!

    Gelukkig heb je het wel naar je zin gehad, op een aantal dingen na. Geniet nog maar lekker van het spaanse leven daar die paar weken en maak er nog iets leuks van. Maar dat zal de komende week wel lukken als je familie je komt bezoeken! Ik vond het leuk om elke keer weer je verhaaltjes te lezen hoe het nu met je is daar in salou! Werkze nog en nogmaals geniet er nog van!

    X nancy

  • 30 Augustus 2011 - 11:17

    Suzanne:

    Hee Anke,

    Super leuk verhaaltje!! Als je het zo zegt klinkt het inderdaad niet super lang meer dat je daar nog zit. Voor ons zal de tijd nu ook wel wat sneller gaan aangezien we allemaal weer naar school gaan. Ik wordt al depressief nu ik alle opdrachten voor komende periode zie haha.. maarja ik denk maar: '' het komt vanzelf wel'' haha :P Hopelijk valt het uiteindelijk toch wel mee xD Zit tot 5 uur op school vandaag helaas, maarja heb nog eventjes wat tijd vrij tot de laatste les. Nog heel veel plezier daar!! :D

    Tot 1 oktober!! Ik heb echt al super veel zin in het teerputfeest!!!!!!!! :D

    Xx

  • 30 Augustus 2011 - 13:15

    Ine:

    Grrr khad hier vanmorgen een mega lang berichtje achter gelaten via mijn mobiel maar hij heeft hem niet gepakt :-( !! jaja nog ff en dan zitten wij ook in het heerlijke Salou, en dan 2weken later zit ik weer dicht bij je in de buurt van dan zit ik weer in Mallorca :-) !! Wat is het leven toch goed hé haha. Dus hou nog ff vol want voor je het weet zijn we weer gezellig bij jou !!

  • 30 Augustus 2011 - 18:52

    Marie-josé:

    Hey,

    Ik ben druk aan het pakken.
    We hebben er super veel zin in.
    We moeten wel vroeg ons bedje uit.
    We moeten half 4 bij jullie mam zijn.
    Komt allemaal goed.
    Ik zie je donderdag meisje.
    JOEPIE!!

    Dikke kus de rossumpjes

  • 30 Augustus 2011 - 20:25

    Stefanie:

    wooooooooo ik ben benieuwd !!
    gisteren is voor mij de eerste lessen begonen en het was al meteen saai, ik dacht dat ik informatica ging doen geen elektrotechniek want we gingen het over liftsystemen hebben :S is blijkbaar een les om je te orienteren of het wel echt is wat je wil en niet nog wil overstappen, nou nee bedankt haha
    vandaag was ik ziek.. fijn meteen de tweede schooldag xD maja doe je niks aan hoop dat ik morgen wel weer beter ben
    verder is hier alles prima door de vakanties en alles heb ik wel els en suus niet zoveel gesproken da is wel jammer maar ik ga ze morgen opbellen om weer bij te gaan kletsen en over jou roddelen whahah grapje ;)
    en je moet als je terugbent m'n nieuwe kamer bewonderen hij is eindelijk helemaal af :D
    en teerputfeest word gaaf !!
    xxx tot snel

  • 31 Augustus 2011 - 14:24

    Inge:

    Hé vriendinnetje!

    Stiekem zijn wij allemaal heel jaloers op jou.
    Wat moet dit een geweldige ervaring voor je zijn. :)
    Geniet er nog maar heel erg veel van en vooral als morgen je familie er is.

    Tot over een maandje! <3

  • 01 September 2011 - 00:49

    Ine.:

    Jajaja; wij zijn alweer wakker en het is kwart voor 3 ongeveer. Tante Mieke en Ome Ad komen nu net binnen gevallen ;-) ! Ook moest ik van papa zeggen dat die stond te trepelen om te gaan (jaja ons pap met z'n humor he). Nu nog wachten op de andere 2 gezinnen. Even kijken of ze is optijd hier zijn haha. Verder is het hier nog helemaal verlaten haha.. Behalve dat ze alweer aan het laaien zijn hier op ons bedrijf.. Dus zijn we toch niet de enigste die zo vroeg op moeten haha.. Maar lieve Anke we zien jou vanmiddag weer !! Dus ga eerst nog maar is ff lekker werken dan gaat de tijd wat sneller en dan zijn we ook weer eerder bij jou :) !!

    tot strakkies xxxx (K)(K)(K)(K)

  • 09 September 2011 - 14:09

    Marie-josé:

    Hey,

    Pff het is hier erg koud!!
    We hebben genoten.

    Dikke kus de rossumpjes

  • 09 September 2011 - 17:26

    Tante Mieke :

    he meisie ik wil je bedanken voor de fijne vakantie die we gehad hebben.want als jij niet voor salou gekozen had , hadden we dit misschien niet gekozen.ik moest vanmorgen wel even denken aan het warme weer en het lekkere ontbijt van gebakken ei met spek.het mooie zwembad en zeker het samen zijn van ons allemaal.vanavond hebben we hetfeest van ine en jullie pap.ook al is het nog maar 3 weken we blijven je volgen ,dus vergeet niet je vrhaaltjes te schrijven .dikke knuffel van ome ad en tante mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

*

Actief sinds 17 Feb. 2011
Verslag gelezen: 373
Totaal aantal bezoekers 31448

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 01 Oktober 2011

Stage in Salou

Landen bezocht: