VANDAAG PRECIES 3 HELE MAANDEN IN SALOU !! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu VANDAAG PRECIES 3 HELE MAANDEN IN SALOU !! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu

VANDAAG PRECIES 3 HELE MAANDEN IN SALOU !!

Door: Ankeinsalou

Blijf op de hoogte en volg Anke

28 Juli 2011 | Spanje, Salou

Jaja ik zit vandaag 3 hele maande in salou!
Dat klinkt wel al veel eigenlijk! Nu nog 2 a 2,5 maand te gaan !

Gister hebben we te horen gekregen dat de receptiemeiden 12 oktober naar huis mogen gaan, alleen voor ons kon onze stagebegeleider het nog niet zeggen. Misschien 30 September maar dat is nog allemaal niet zeker. In ieder geval is ook het laatste datum dat we kunnen gaan 12 oktober, dus dat betekend…ik kan zeker mee naar Nick en Simon (14 oktober ! ) :D :D :D

Verder hadden we al te horen gekregen van onze hoofdanimatie Pedro dat hij gaat stoppen in Augustus omdat hij in September weer naar school gaat. Nou onze stagebegeleider Annemiek wist nog niks, maar daar heb ik het per ongeluk wel aan verteld.. dus nu weet ze het wel. Ze had nu dan ook liever dat hij vandaag gaat dan pas 15 augustus… Oei.. wat had ik nou weer verteld (A)
Eerst hadden we ook gehoord dat we geen nieuwe hoofdanimatie zouden krijgen, maar Annemiek zei van wel, gelukkig !!

Verder gaat alles nog steeds zijn gangetje, begin soms mensen wel te missen, maar dat is dan maar met momenten, te veel aan denken doe ik maar niet. Gelukkig heb ik al veel kaartjes gekregen, Van mijn nicht, tante & oom, ons thuis, oma & opa, mijn zus. Mijn muur komt al goed vol te hangen! Haha.

Vandaag precies over 5 weekjes zie ik mijn familie gelukkig weer! Heb er stiekem al veel zin in. Om gewoon lekker leuke dingen te doen met ze! Aah heerlijk en kan niet wachten !!!!
Deze zaterdag is weer mijn vrije dag. En daarna moet ik 8 dagen werken. Want Pedro wou een vrije dag met mij ruilen, nou dat wou ik wel een keertje doen.

Afgelopen dinsdag ben ik ziek geweest had de hele dag al super erge keelpijn, buikpijn, hoofdpijn en duizelig. Pedro zei al van het gaat niet goed met je, je mag wel naar huis, maar dat wou ik niet. Overdags toch gewoon gewerkt, maar s avonds werd het alleen maar erger dus toen heb ik me maar ziek gemeld voor savonds. De hele avond heb ik op bed gelegen en geslapen, dat heeft me wel goed gedaan. De volgende dag had ik alleen nog maar keelpijn en wat hoofdpijn. En vandaag nog steeds.
Maar gaat al stukken beter ! :)

Verder is er niet veel speciaals gebeurd. Vrijdag was ik weer op stap geweest naar de skihut! Was erg gezellig en ook erg laat (vroeg) geworden ! ;) 07:00 was ik weer thuis. ;)
Ach het was hartstikke gezellig ! ;)

Nou dit was weer mijn verhaaltje !!

Dikke kus van mij !!!!!

  • 28 Juli 2011 - 13:03

    Inge:

    Hoi!

    Wat klinkt het allemaal leuk, het lijkt wel een vakantie als je dat werken niet mee telt! Haha. :)

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt, geniet er maar lekker van!

    Nog heel veel succes en plezier, en tot snel. <3

  • 28 Juli 2011 - 13:03

    Ine:

    Oeei oeei, je steekt mij zelfs aan daar vanuit spanje. K stond vanmorgen op en ook erge keerpijn en verkouden.. Hmm word nog wat hopelijk is het ook zo over bij mij :) Want mag niet ziek zijn he voor de zondag :P haha. Verder gaat hier alles gewoon zoals gewoonlijk zijn gangetje en gebeurd er niet heel veel boeiends.. Was dinsdagavond naar de ronde van stiphout geweest (volgend jaar moet je mee gaan is gezellig) en kwam 2collega's van je tegen. Chiel en thijs van de broek haha. Ook een stelletje aparte bij elkaar. Maargoed.. Vandaag is het weer hier ook goed.. als je echt in het zonnetje zit is het nog goed warm ook !! Dus hopelijk blijft het nu een beetje zo zou wel fijn zijn. vooral voor de mensen die nu op de camping zitten.

    veel werkplezier nog enz enz en tot over 5 weekjes xxxx

  • 28 Juli 2011 - 15:49

    Mam:

    ja anke over 5 weken zijn we er al
    hebben er allemaal zin in wanneer ga jij naar barcelona winkelen want wij gaan ook een dag naar barcelona als we er zijn.
    dus jij had het gezegd van pedro wat zei pedro dat je verpraat had ?
    en de andere meiden van entertainment weten die ook nog niet wanneer ze naar huis mogen [dominique ]
    ik zal het vanavond tegen oma en opa zeggen van de kaart want daar gaan we heen als ze thuis zijn!
    ik heb nieuwe kleur muurverf gekocht voor in de kamer die wil ik een andere kleur maken de middelste kamer is bijna af ben weer begonnen met schilderen haha
    nou tot de volgende keer

    gr mam xxxx

  • 28 Juli 2011 - 18:22

    Ome Ad En Tante Meke:

    nou anke ik heb je verhaal gelezen.
    ik zit hier achter mij laptop naar muziek te luisteren naar de bleus/brothers want ik moet met cor optreden bij iemand die 50 wordt dus daarom moet ik goed naar de muziek luisteren anders kan ik het niet.
    we hebben vandaag mooi weer gehad en zijn een heel eind wezen fietsen.
    ik heb gelezen dat je ziek bent geweest maar ook al weer beter bent
    ik vindt het knap van jou dat je nu zo lang al in salou bent .en ik denk nog graag ook.dat is alleen maar goed.
    zaterdag komt op een na de kleinste naar de camping toe en blijft een nacht hier slapen oei/oei als dat maar goed gaat maar ook daarna komt de kleinste
    naar de camping ik hoop dat ze dan kan lopen want marie-jose belde mij om te zeggen dat luna opa zij.
    toen heb ik gezegd ik hoop dat ze kan lopen als ze naar de camping komt
    maar als ze nog niet kan lopen is het ook goed alles op zijn tijd.
    ja anke nu heb ik iets meer tijd om je te schrijven maar helaas is dat de volgende week ook weer afgelopen .
    maar dan is er weer een week voor bij
    nu gaan we kaarten .
    dus dikke knuffel van tante mieke en mij

  • 28 Juli 2011 - 20:42

    Mariel:

    Heej Anke!
    Gelukkig ben je over de helft van je verblijf daar in slou maar volgens mij gaat de tijd daar ook wel snel als je zo bezig bent met de kids
    Fijn dat het kaartje is aangekomen, gelukkig maar
    En ook kei leuk dat je er zeker bij bent bij Nick en Simon heb er al zin in!
    Kus mariel

  • 29 Juli 2011 - 11:14

    Marie-josé:

    Hey Ankie,

    Het blijft leuk om je verhaaltjes te lezen.
    Nogmaals bedankt voor je tekening en de kaart.
    Luna vind het geweldig.
    Het eerste wat ze doet als ze in de keuken komt die die.
    Wil ze die tekening.
    Ik zeg dan die heeft Anke voor jou gemaakt en dan lacht ze.
    Super fijn dat je mee kan naar Nick en Simon.
    Ik ben de hele dag vrij.
    Kunnen we lekker op tijd gaan.
    Heb er nu al zin in.
    Maar eerst op naar September.
    Is het nog steeds druk bij jullie in het hotel?
    Dan schiet de tijd tenminste een beetje op.
    Hopelijk loopt ze in September, maar beloof niks.
    Zit niet echt vooruitgang in haha.
    Wat vervelend dat je ziek bent geweest.
    Maar ook weer snel beter.
    Wij gaan zaterdag op vakantie.
    Hopen op mooi weer.
    Stuur is een beetje zon hier naar toe haha.
    Zondags komen jullie pap en mam enz enz op bezoek.
    Is altijd gezellig hé.
    We blijven smsen oké.
    kan alleen dan niet op internet als ik op vakantie ben.
    Nou het is weer een heel verhaaltje wat ik geschreven heb.
    Tot gauw meisje,

    Dikke kus en knuffeltje van luna, de rossumpjes

  • 29 Juli 2011 - 13:44

    Elsemiek:

    Hee ankiepankie!

    Het heeft even geduurd maargoed..
    Ik ben ook weer terug van vakantie en het was echt een top vakantie! echt heerlijk om is gewoon twee weken niet thuis te hoeven zijn.
    Je bent al weer lekker over de helft.. het schiet al op!!!
    Ik mis je wel een beetje nichtje xxx

  • 30 Juli 2011 - 12:16

    Suzanne:

    Nice dat je iniedergeval al weet dat je zeker naar Nick en Simon kunt haha! :D

    Ik wordt gewoon steeds jaloerser op jou verhalen over die skihut haha, hier is nu namelijk niet zoveel te doen.

    Het is afgelopen week zelfs herfst geweest! Half Nederland was overstroomt, maar gelukkig waren de regenwolken mooi over Beek en Donk heen gewaaid haha (A). Volgende week wordt het wel iets van 26 graden ofzo, alleen dat is 1 dag zonnig, 1 dag halfbewolkt en 1 dag met regen (maar alst goed is wel dus zo warm) en daarna gaat het weer naar de 20 graden gemiddeld, dus das ook niet super :( Maarja ik werk nu redelijk veel dus dat scheelt ene hoop, maar toch!

    Nog heeel veel plezier daar!! :D :D

    Xx

  • 01 Augustus 2011 - 17:14

    Tante Mieke Hanneke :

    he meid alles goed zit bij hanneke in de voortent uit de zon een verhaaltje te schrijven. hebben vandaag wat kilometers af gelegt met de fiets.we krijgen donderdag de aller kleinste ook op bezoek.hopelijk hebben we dan goed weer.nu is het hier ook warm..deze week is de laatste en zaterdag weer naar huis.wel jammer zeker als het zo mooi weer is.heel veel groeten en dikke knuffel van ome ad tante mieke hanneke en christ

  • 02 Augustus 2011 - 18:37

    Mieke:

    Hallo Anke,

    Alweer 4 maanden in salou!
    Jeetje echt al een hele tijd als je dat zo hoort!
    nu nog maar vier weken en dan komen we je alweer opzoeken!
    We hebben er echt heel erg veel zin in!
    Anke bedankt nog voor je mooie tekening, Ted vind hem echt helemaal geweldig!
    Van de week was ik aan het koken en ik denk wat zegt hij toch de hele tijd?!? Anke, anke... met zijn vingeretje wees hij de tekening aan, echt leuk!
    Goed om te lezen dat het goed met je gaat, alleen erg vervelend dat je ziek bent geweest! Maar ja, gelukkig ook snel weer beter was!

    Nou in ieder geval leuk om elke keer je verhalen te lezen, enne tot het volgende verhaaltje maar weer!

    Liefs,
    Christ-Jan, Mieke, Ted en kleine Harrie!

  • 05 Augustus 2011 - 09:23

    Marie-josé:

    Hey,

    Hoe gaat het met jou?
    Waar blijft je volgende verhaaltje?
    Wij druk aan het pakken, gaan morgen op vakantie.
    Dan nog anderhalve week thuis en dan komen wij naar jou toe.
    Nu gaan we 2 weken naar camping de Paal.
    Daar hebben we geen internet.
    Erg jammer, kan ik jou niet volgen.
    Ik doe je wel smsen oké.

    Dikke knuffel veel liefs van de rossumpjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

*

Actief sinds 17 Feb. 2011
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 31523

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 01 Oktober 2011

Stage in Salou

Landen bezocht: