bijna 12 weken in Salou! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu bijna 12 weken in Salou! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu

bijna 12 weken in Salou!

Door: Ankeinsalou

Blijf op de hoogte en volg Anke

20 Juli 2011 | Spanje, Salou

Hallo Dames & Heren daar in Nederland !!!

Hoe gaat het daar allemaal? Hier steeds beter !!!!
Het werk word steeds leuker en het verblijven hier ook! & eerlijk gezegd ben ik volgens mij al goed bruin! Haha (A) Allemaal kan altijd meer, vind ik dan ! ;)

Laatste week heb ik niet zoveel meer meegemaakt. Gewoon lekker gewerkt & in de zon gelegen.
Afgelopen vrijdag ben ik voor het eerst naar de ski hut gegaan hier in Salou. Dat is een Kroeg/discotheek voor Nederlanders met allemaal apres ski muziek ! :D Heeeerlijk ! haha we hebben ons eigen goed vermaakt tot half 6 ;) echt erg leuk om weer helemaal los te gaan op de muziek en om gewoon je drinken in het Nederlands te bestellen en met Nederlanders te praten !! En jaja we hebben een VIP pas gekregen, dus gratis entree en 50% korting op al het drank ! :D Beter kan niet !!
Afgelopen maandag zijn we er ook heen geweest want toen kwamen de lawineboys optreden, bekend van seks met die kale en laat maar waaien ! echt erg gezellig ! niet te laat gemaakt, (03:00) want moest de volgende dat gewoon weer werken. Elke zondag komt mental theo en donderdags komt altijd bas muijs.. naja dat vind ik dan weer niet zo interessant ;) Maar de ski hut is echt leuk, echt iets voor mij ! Dus vrijdag weer !!!! ;) & Voor Suzanne! Jaja er zijn eindelijk knappe jongens in Salou !!! haha ;) Overigens wel meestal Nederlanders ! ;) Nu er nog werk van maken ! ;)

En jaja ik heb weer post gekregen !:D een hele lieve en leuke kaart van de Rossumpjes met een tekening van Ted & Luna! Echt erg leuk, en hij hang al boven mijn bed !!

Ook heb ik deze week te horen gekregen dat we sowieso tot 30 september hier moeten blijven, en de overige 15 dagen, (want onze contract loopt tot 15 oktober) zouden ze nog bekijken. Alleen vanaf 15 september zijn er bijna geen kinderen meer, alleen wat Russische kinderen.. fijn dan !
Dus ik ben bang dat ik het Teerput feest (1 oktober) moet gaan missen ! :’(
Beek en Donk kermis zit er sowieso niet in.. :( Hopelijk ben ik wel 14 oktober terug want dan ga ik met mijn zussen & nichten & neven naar Nick & Simon !! dat wil ik zeker niet missen !!

Over 6 weekjes en 2 dagen komt mijn familie !!! :D Heb daar wel echt super veel zin in! Ik Hoop dat ik kan regelen dat ik 2 daagjes in de week vrij ben i.p.v. 1 … dus hopelijk kan ik een keer 2 weken aan een stuk werken, zodat ik mijn vrije dag verplaats! Hopelijk gaat dat lukken!
& natuurlijk vind ik het super om te horen dat ik maar liefst 3 gratis cocktail krijg als mijn familie hier is ! ;) Ons Ine & ons pap zijn dan jarig, en van mijn oom krijg ik er nog 1 ! haha ;)

Verder gaat alles nu zijn gangetjes, toevallig zitten er nu een paar Nederlanders in het hotel, waarbij 3 meisjes, ze komen wel eens naar de miniclub, dus dan kan ik lekker Nederlands praten !

Verder heb ik zelfs niet meer zoveel te vertellen.. de tijd gaat hier nu best lekker snel. Dus dat is een erg mooi teken !

Ik mis jullie natuurlijk wel allemaal & vind het erg fijn dat de belangrijke mensen contact houden !
Ook echt super om reacties van de mensen te horen die ik via via iemand ken! Echt heel leuk !!!!

Dikke kus van mij aan iedereen !!!


  • 20 Juli 2011 - 16:43

    Mariel :

    Ja ik hoop ook dat je 14okt terug bent want we willen jou nie missen bij het concert van Nick en simon!

  • 20 Juli 2011 - 20:07

    Ine:

    Heey heey,

    ik zit nu helemaal afgepijgert jou verhaaltje te lezen.. Heb vndaag gewerkt en mega ontzettend niet normaal druk geweest & daarna meteen een uur zumba er achteraan gehad. dus ben helemaal dood !! haha
    en helaas voel k toch een beetje de ontsteking weer :S hopelijk zet het niet door. Fijn om te horen dat het daar nog steeds goed gaat !! En dat je ook zo verlangt na September als ons.. Het zou idd fijn zijn al je een extra dag vrij zou zijn om mee leuke dingen te doen net als in juni toen :D !! Jaja geluksbal weer 3 gratis cocktails voor jou ;) moet iemand geluk hebben he zeggen ze dan haha. Pfoe Alweer 12weken in Salou wat gaat de tijd toch snel.. voor je het weet zit je weer hier in het koude kikkerlandje en verlang je weer terug na spanje haha ;)

    maar meid.. tot je volgende verhaaltje want jaja ik ben een trouwe volger !!
    dikke kus je zus (die over 6weken ong jarig is :D:D:D) !!!

  • 21 Juli 2011 - 16:14

    Stefanie:

    heey
    super fijn om te horen dat het goed gaat daar
    jaa ik volg al je verhalen nog steeds want wil niks missen van je 'vakantie' daar!
    wel balen dat je waarschijnlijk teerput gaat missen maar laten we hopen van niet!!! ik mis je wel al hoor
    gelukkig gaat de tijd in de vakantie was sneller haha ik ga volgende week al naar mallorca.. heb er zin in
    ik had gezien dat je me toegevoegd had op m'n nieuwe msn :D nou kunne we weer msnen want heb bijna maand zonder msn gezeten omdat mijn ouwe email geblokkeerd was.. :(

    xxx Stefanie

  • 22 Juli 2011 - 09:10

    Mam:

    hey daar dametje in spanje
    je hebt geluk dat je daar zit daar is het tenminste goei weer hier is het echt herfst weer ik hoop dat het dadelijk in september ook nog goei weer is als wij er zijn
    ik las dat je naar barcelona wil ja ga eerst maar voor ons verkennen dan weten wij dadelijk wat we moeten doen !
    dinja heeft wel een leuke tekening gemaakt haha
    en zijn er veel nederlanders ? ook bij jullie in het hotel ?
    is denk ik wel leuk met uitgaan als je nederlanders tegen komt

    nou tot de volgende keer groetjes uit nederland xxx

  • 22 Juli 2011 - 19:24

    Suzanne:

    Leuk verhaaltje!

    Zeker mooi dat er 'eindelijk' wat leuke jongens zijn gearriveerd in Salou haha, en vooral ook dat het nederlanders zijn!! Met beetje geluk nog een brabander, dan heeft het nog nut om er werk van te maken! He anke! Haha :P

    Maare ooh die apreskihut klinkt echt geweldig!!!! Ik hoopte ineens dak daar een paar avondjes gezellig mee kon feesten haha! Tis dat dat reizen enzo zoveel kost :P Of ik moet een weekend mijn mama en papa's auto mogen lenen om even langs te komen hahahaha :P Zou wel grappig zijn als dat kon, maar dat vinden ze wss toch niet goed :( Nouwja veel plezier iniedergeval nog in de Apreski-hut :D

    Ik kijk al uit naar jou volgnede verhaaltje :D Ik ga zo even foto's van you hyves checken ;)

    Xx

    Ps. ik kreeg net een sms van Els dat ze met haar vliegtuig veilig is geland, want dies terug van haar vakantie uit Italië ;)

  • 22 Juli 2011 - 20:43

    Tante Mieke:

    he anke
    nou heb je verhaaltje gelezen.
    fijn dat de tijd nu goed op schiet.
    nog 6 weken en dan komen we naar jou hopelijk hebben we dan nog zon .
    ik wil ook graag bruin worden.morgen vroeg gaan we voor 2 weken naar noordwijk aan zee zoals het er nu voor staat is er geen zon .maar we geven de moed niet op dus ik hoop dat we nog mooi weer krijgen .ik kan je ook daar blijven volgen kan daar ook internetten.nou bij jou zal het nu drukker worden met toeristen.er zullen nu wel van die knappen jongens komen.
    zo te lezen kun je er ook goed uitgaan. je maakt er nachtwerk van maar goed je hebt groot gelijk geniet van je vrije tijd.en o ja die drie coktails die komen er over 6 weken.
    nou schrijf je nog als ik in noordwijk ben groetjes ,kusjes en dikke knuffel ome ad en tante mieke

  • 23 Juli 2011 - 10:57

    Marie-josé:

    Hey meisje,

    Daar ben ik weer!!
    Heb je verhaaltje weer gelezen.
    Blijf je trouw volgen hé.
    Ja Luna en Ted die kunnen goed verfen hé.
    Als ik een keertje een leuke foto van Luna en Ted heb, zal ik die ook opsturen goed.
    Wat super fijn dat de tijd nu wel goed opschiet.
    Over 6 weken komen wij naar jou toe.
    Klinkt nog lang, maar geloof mij het is zo.
    Als dadelijk de vakantietijd voorbij is, duurt het niet lang meer joehoe.
    Heb je al leuke jongens ontmoet? haha.
    Dank je wel voor je kaartje aan Erik.
    Super lief en erg leuk.
    Tot je volgende verhaaltje.
    Dan ben ik weer van de partij.
    Veel liefs en een dikke kus de rossumpjes

  • 25 Juli 2011 - 18:46

    Ome Ad:

    ha die anke nu heb ik tijd om jou te schrijven.
    wij zijn nu op vakantie in noordwijk.
    bij jou zal het heet zijn maar hier hebben we een vest aan
    als we nu langs het strand lopen denk ik waren we maar in salou ,daar is het warm. haha ik hoorde dat je een kaart van ons hebt gehad,je kamer hangt zo vol met kaarten
    zaterdag komen christjan en mieke en ted en de kinderen van hanneke op bezoek . en volgende week jullie pap en mam,luna mariejose erik en mischien
    jullie ine wel groetjes van ons

  • 25 Juli 2011 - 21:08

    Ine:

    heey meid, jammer dat je nu even niet meer op internet kan, maar idd om daar geld aan uit tegeven terwijl het internet het niet eens doet is ook zonde. Zo te horen&lezen hier krijg je veel kaartjes binnen als het goed is !! leuk. komt die lelijke oranje muur is lekker vol te hangen en ziet die er ook meteen weer een stuk leuker uit haha !! ik hoor nu eigenlijk te slapen maar ben klaar wakker, dus dan ma ff op internet rond neuzen haha. Ojaa khou je wel op de hoogte van zondag haha.. sssst nie doorvertellen he ;) maar goed. je zult dit pas heel laat lezen denk ik. Hopelijk wordt je internet snel gemaakt en tot over 5,5 week :D:D yeaaaah

  • 26 Juli 2011 - 09:36

    Hanneke Vogels:

    anke lees jij mijn mailtjes want ik schrijf op een andere site. laat even wat weten gr hanneke christ.

  • 26 Juli 2011 - 09:36

    Hanneke Vogels:

    anke lees jij mijn mailtjes want ik schrijf op een andere site. laat even wat weten gr hanneke christ.

  • 26 Juli 2011 - 18:18

    Christ-jan:

    hallo anke

    ik hoor dat het goed met je gaat!!
    hier loopt ook alles goed.
    We hebben slecht weer en het is koud.
    maar over 6 weken komen we naar jou en dan gaan we toch wel een keertje samen opstap?????
    ik heb er zin in en ik wil jou kamer wel eens zien!!! haha
    met mieke gaat alles goed en met ted ook hij mist je wel!!!
    hij kan al bijna anke zeggen.
    als je terug bent gaan we een keer met z"n allen naar de aarbeienhof in gemert dat is echt heel gezellig kun jij mooi de kinderen vermaken haha grapje.
    Nu ga ik weer maar ik blijf je volgen

    gr xxx christ-jan mieke ted en kleine harry

  • 09 Augustus 2011 - 05:33

    Nancy:

    Fijn om te horen dat het daar allemaal goed gaat.
    Voor mij zit de vakantie er al weer op.
    Ik mag vandaag weer aan het werk!
    Ik hoop dat je nog leuke dingen gaat doen en een leuke tijd hebt daar.

    Xxx nancy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

*

Actief sinds 17 Feb. 2011
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 31524

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 01 Oktober 2011

Stage in Salou

Landen bezocht: