77 dagen in Salou!!!! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu 77 dagen in Salou!!!! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu

77 dagen in Salou!!!!

Door: Ankeinsalou

Blijf op de hoogte en volg Anke

13 Juli 2011 | Spanje, Salou

Als allereerste wil ik Cor en Gerrie Vugts bedanken voor mijn eerste kaartje vanuit Nederland ! :D
Vanmorgen na het werken lag er een kaart klaar bij de receptie en hij was deze keer niet voor mijn huisgenootjes, maar voor mij !!! :D :D ik vlug lezen en vind het super leuk dat Cor & Gerrie mij een kaart hebben gestuurd! Nogmaals bedankt. Ik heb hem meteen opgehangen aan de muur bij mijn bed. Iedereen heeft hier al kaarten gekregen en ik had dat nog niet ! :( haha dus nu ben ik al heel blij! Elke keer kwam Dinja maar weer met een kaart of een brief van familie of vrienden. En nu was ik eindelijk aan de beurt ! haha.

En Christ-jan en Mieke, hartelijk gefeliciteerd dat jullie weer een jongetje krijgen! Dat word weer een kleine Hakkie !!! totdat hij geboren is noemen we heb natuurlijk Harrie ! ;) Jammer dat ik nu je zwangerschap niet kan meemaken, ben wel benieuwd hoe groot je buik deze keer is ! ;) zou ook spannend worden voor Ted! Een kleine broertje erbij! Hopelijk gaat alles goed! Echt helemaal geweldig ! Als jullie in begin September komen ga ik met Ted en Luna de minidisco dansen !! :D
Marie-jose; Hoe gaat het met Luna? Kan ze al een beetje stappen? Ik mis het wel hoor! Om met Ted en Luna in de zandbank te spelen!

Verder begint het hier warm te worden! Echt erg warm. Soms is dat fijn, maar geloof me soms ook zeker niet! Gelukkig hebben we tot 6 uur geen zon op onze balkon. Maar vanaf 6 tot ongeveer half 8 schijnt de zon op onze balkon en dat is heet ! ( ik zit hier nu dus ook met zweetdruppels dit verslag te typen ! ;)
Smiddags om te zonnen in mijn siesta vind ik het ook veelste warm voor! Je zweet je eigen dan kapot! Alleen vandaag staat er en krachtig windje dus vandaag heb ik in de zon gelegen, dat was nu erg fijn. Ik moet alleen wel in de zon gaan liggen want ik heb zaterdag een nieuwe bikini gekocht hier en je ziet het verschil! Dus moeten even blij kleuren, haha.

Verder met het werken gaat het goed. Alleen ik merk wel dat ons barpersoneel niet zo leuk is zoals het normaal in hotels is en dat hoor ik ook van Pedro ( onze hoofdanimatie) Ze hebben altijd te klagen en doen nooit leuk met ons, naja sommige wel. Maar ze klagen schijnbaar veel dat het animatie vorig jaar beter was, naja daar kunnen wij niks aan doen, wij doen gewoon wat we moeten doen! Gelukkig is Annemieke (hoofdbegeleider van ons stage en managers van de hotels) het met ons wel eens.

Het werk ik nu echt veel leuker! Om ste beurt doen we nou aqua gym in het water en dat is fijn ! :D haha. En afgelopen zondag heb ik voor het eerst meegedaan met het waterpolo! Echt heel leuk! En zitten nu redelijk veel fransen in het hotel en Spanjaarden en ja natuurlijk de russen ook. Het ging erop met het waterpolo-en ! elkaar kopje onder duwen, bal uit je handen slaan en van alles, alles mocht zowat! Haha, net zoals we altijd doen waterpolo-en op vakantie met de familie HARO! ;) was erg leuk en de tijd vloog voorbij!

Donderdag zit ik hier alweer 11 weken !!!! jaja klinkt veel he!

Hier in Salou zitten 2 meiden uit Enschede en die lopen ook stage in entertainment. Hetzelfde als ons. Zit alleen in ander hotel. Die waren ook onder contract van annemieke, maar is overgezet naar een andere meid van best hotels, waar wij eigenlijk ook onder vallen. Die hebben te horen gekregen dat ze al 28 augustus naar huis mogen! Omdat ze dan aan hun 800 uren zitten en dan vind hun baas het genoeg!. Dat is makkelijk! Ik ben benieuwd wanneer wij mogen gaan! 28 augustus hoop ik toch niet want dan moet mijn familie nog komen ! hahaha. Maar dat denk ik ook echt niet, want dan zijn er nog gewoon gasten hier. Het zou anders wel heel erg raar zijn.

Je begint nu ook te merken dat de Hollanders vakantie hebben ! het strand in Salou zelf ligt vol met Hollanders! Erg leuk want nu kun je het tenminste verstaan, aan de andere kant natuurlijk
0ok oppassen want nu kunnen we niet meer zeggen wat we denken! Haha.
Overal bij de appartementen zie je nu een Nederlandse vlag hangen ! :D

Deze week hebben wij een koekenpan gekocht ! dus nu kunnen we veel meer bakken! We hebben al wentelteefjes, pannenkoeken, eitjes, tosti’s gebakken ! echt ideaal, alleen ons appartement gaat er wel erg van stinken, haha! Maar dat maakt niet uit! Ik ga voortaan bakken! Dat eten van het hotel komt me voortaan mijn neus uit! Pff als ik daar eet, heb ik eigenlijk dus nog steeds gewoon niks gegeten, dan heb ik s avonds gewoon weer honger !



Nou dat was weer even een verhaaltje !

Zoals jullie horen, vermaak ik me hier prima!
Ook vind ik het erg leuk om te weten wie dit verhaaltje elke keer leest, dus schaam je echt niet en laat ALSJEBLIEFT een berichtje achter! (:

En als jullie een kaartje willen sturen mag dat dus ook natuurlijk altijd !!
Kaartje moet je dan sturen naar:

Anke Rooijakkers
Hotel Cala Font
C. de les Dunes 2
43840 Salou
Spain


Dikke kus van mij aan iedereen !!!!!!

  • 13 Juli 2011 - 18:27

    Mariel:

    Hej ankie
    Ik ben nu een berichtje aan het sturen vanaf onze iPad echt een handig ding
    Ik ben gelukkig weer beter ben vandaag weer wezen werken en Dennis gaat morgen weer werken zijn we weer beter haha
    Tot krabbels weer!
    Kus mjel

  • 13 Juli 2011 - 20:22

    Ine:

    Heeeeey :)

    erg fijn om te lezen dat je het naar je zin hebt :) ook fijn om weer gewoon NL om je heen te horen haha. Hier gaat verder ook alles prima en zo zijn gangetje..


  • 13 Juli 2011 - 23:58

    Nancy:

    Hallo anke,

    Leuk om te horen dat je het nu beter naar je zin hebt.
    En qua weer hoef je nederland echt niet te missen want vandaag kon de winterjas weer aan. Het was hier maar 14 graden :o
    Hoeveel graden is het daar ongeveer?
    En je bikini is echt leuk, die blauwe ( komt je bruine kleurtje mooi in uit) haha. Ik hoop dat er lekker veel nederlanders gaan komen zodat je het allemaal nog een beetje kan volgen haha.
    Heel veel plezier nog daar

    Groetjes uit het koude nederland!

    Xxx nancy

  • 14 Juli 2011 - 09:55

    Mam:

    ha die anke
    het is hier erg koud lijkt wel herfst.
    de kaart die je had verstuurd naar ome maarten zal hij pas zien als ze van vakantie terug komen want die vertrekken donderdags al zei oma maar doe hem maar sms de zaterdag.
    oma vroeg ook het adres dus zal je ook wel een keer een kaartje van krijgen ons pap was gisteren naar het ziekenhuis geweest op controle zag er toch allemaal netjes uit alleen met naar de wc gaan gaat niet zo goed dus moet hij 31 augustus terug komen op controle maar voor de rest gaat het goed.
    ik heb nog een paar daagjes vakantie dan moet ik weer werken en heeft nathalie vakantie dus moet ik weer meer werken

  • 14 Juli 2011 - 10:59

    Marie-josé:

    Hey meisje,

    Wat leuk weer om je verhaaltje te lezen.
    Super leuk dat je een kaartje hebt gekregen van ome Cor en tante Gerrie.
    Maar wie weet wat er nog gaat komen haha.
    Ja Luna krijgt er weer een neefje bij.
    Het is zo leuk om te zien hoe Ted en Luna met elkaar omgaan.
    Luna is een echte meid en Ted een echte jongen!!
    Luna kan nog niet alleen lopen, zijn flink aan het oefenen haha.
    Maar als ze iets niet wil doet ze het ook niet en gaat ze op haar kontje zitten en wordt ze boos.
    Aan 1 hand kan ze al wel goed lopen.
    Het is daar wel beter weer als hier, op dit monent regent het.
    Wat leuk dat je de waterpolo mee mocht doen. ja dat gaat er bij de familie HARO af en toe op.
    Gelukkig dat ik zo niet ben!!
    Lijkt me fijn om af en toe die nederlandse taal te horen, maar inderdaad wel oppassen wat je zegt.
    Dat doet de familie HARO ook altijd!!
    Super lekker dat je nu zelf dingetjes kunt bakken. geloof ook wel dat het eten uit het hotel je neus uit komt na al die weken.
    Hier gaat verder alles zijn gangetje.
    Tot het volgende verhaaltje.
    Ik verheug me er weer op!!

    Dikke kus en knuffel Marie-José

  • 14 Juli 2011 - 20:51

    Tante Mieke :

    he anke
    leuk dat je een kaart hebt gekregen van gerrie en cor.
    ik zal maar wachten met een kaart te sturen anders krijg je er zoveel en weten ze niet daar wat er aan de hand is ha ha.
    heb weer met plezier je verhaaltje gelezen.
    nou hier zitten we niet te zweten .
    het is hier best koud.
    nog ander halve week dan hebben we vakantie we gaan dan met onze sleurhut naar noordwijk aan zee hopen wel dat het weer wat beter wordt.
    het hoeft geen 28 gr te zijn 22 en droog is goed.
    het is wel fijn voor je dat je wat te doen hebt daar.
    nou met onze twee kleintjes is alles goed .als we in september komen zul je zien hoe ze al wat veranderd zijn ted is echt een jongen en luna echt een meisje.maar alle twee wel erg lief
    nou veel liefs en dikke knuffel van ome ad en mij

  • 15 Juli 2011 - 23:25

    INE:

    hey anke,

    Hoe is het daar? Wij hadden vandaag de surprise party van erik :D haha was zeer geslaagd.. het is nu nog steeds niet afgelopen en het is al half 2 bijna haha ;) Maar helaas moest ik al gaan want morgen gewoon weer een werkdagje !! Dus kga maar snel mijn bedje opzoeken anders word het morgen niks xxxx

  • 16 Juli 2011 - 11:16

    Mam:

    hey anke
    was gezellig gisteren op de party van erik hij geloofde echt dat jij een weekend naar huis kwam dus was een leuke verrassing toen hij binnenkwam
    nou op naar het volgende feest vanavond bij ome maarten ons pap en dennis hebben gisteravond versiert voor het huis een groot spandoek met daarop de tekst 49 ouwe sokken aan de lijn voor de 50 ste moet je binnen zijn en daarbij hangt een waslijn met 49 sokken eraan en dan heb ik verkeersborden gemaakt met 50 erop was wel leuk ik hoop alleen dat we vanavond een beetje goei weer hebben want is in de tent vertel morgen wel weer hoe het feest is gegaan gr xxx

  • 16 Juli 2011 - 22:21

    Manon:

    hee Anke!

    Ook ik lees af en toe een berichtje van je! Volgens mij heb je het wel naar je zin daar en op de foto's zie je er al mooi bruin uit!
    Leuk om te lezen het met Pedro beter gaat en dat de tijd dan sneller gaat.
    Blijf de verhaaltjes schrijven, ze zijn leuk om te lezen en tot snel!

    Groetjes,
    Manon (vriendin van Stefanie)

  • 18 Juli 2011 - 16:09

    Suzanne:

    Hee! :D

    Je verhalen zijn steeds leuker, omdat het lijkt alsof het voor jullie ook eigenlijk allemaal wel leuker en beter word! Ooh zou wel super zijn als je tenminste begin oktober terug bent want dan is teerputfeest :D

    We zijn naar de zwarte cross geweest afgelopen weekend en ik heb me kapot gelachen haha.. We waren met Eveline, Anne & Rik, Mark Arends en Claudia (vriendin), René en Simone, Erik en Marieke en met Maarten (die ook mee reed in de brommerklasse in zijn carnavals pak). We hebben echt zoveel gekke dingen meegemaakt hahaha echt ongelofelijk.. Ik loop daar in mijn regenponcho door de modder en komt er ineens een gast mij knuffelen (die super zat is).. ook hebk echt 5 minuten ofzo in de pit gestaaan bij bzb hahaha dat was echt dodelijk! Ik dacht eerst ik kijk het even toe en toen trok Mark me er al in en werdt ik door iedereen geplet en toen heb ik me eruit gewerkt hahaha :P Ik keek ook wel uit want Eveline had blijkbaar vorig jaar een bloedneus,, maar gelukkig hak alleen een elleboog tegen mn kin gehad en dat viel wel mee ;) Ook waren Eveline en Marieke op zon spanband van zon tent aant klimmen en een andere mafkees daarna ook haha.. en blijkbaar kun je daar gewoon de camping door af worden gezet (en gelukkig deden meer mensen dat waardoor ze eveline niet optijd konden pakken, aangezien die al een heel eind was gekomen hahaha) En ik ben supervaak door allemaal mensen opgetild en rondgezwierd hahaha was eigenlijk wel grappig xD Owja we hbben echt super veel grappige fotos gemaakT!! Eveline zou ze dacht ik mailen maar je krijgt ze nog te zien! Echt geweldig sommige gezichtend of dansjes (Lees: Erik heeft net zon beweeglijke heupen als de meeste vrouwen). Ik heb één avond superveel foto's gemaakt en dat zul je ook wel zien, ze waren een voor een afschuwelijk of soms heel mooi (maar meestal het eerste) xD Die mensen die daar ook rondlopen, dat is gewoon zo grappig. Bijna iedereen is super aardig en zijn allemaal relaxt en kunt met iedereen daar ouwehoere (Behalve toen eveline en ik een glas cola in ons gezicht kregen doordat eveline een sletje aanstootte en daarna 'toevallig' gelijk moest lachen omdat Erik weer beetje gek aant doen was :P ).

    Maarja het was dus super leuk en ngo meer details hoor je allemaal nog wel keertje :D Nog veel plezier daar!

    Xx

  • 19 Juli 2011 - 08:57

    Mam:

    ha die anke
    we hadden afgelopen zaterdag het feest van ome maarten gehad was gezellig geweest alleen het weer was wat minder het heeft de hele avond geregend dat was jammer want ze hadden een big op de barbeque het liedje van ons ging ook goed zondag hebben we het vat bier van erik opgemaakt en het eten maar dat weet je want ons pap belde jou
    maandagavond zijn we even naar robert geweest want die was jarig nou hebben we het rustig de komende tijd want het is bijna bouwvak vakantie dus zijn er veel mensen weg vandaag is het droog hier tot nu toe maar het weer kan beter

    gr xxxx

  • 19 Juli 2011 - 20:28

    Ine:

    hey anke plankie :D

    alles goed daar is het mooie zonnige Salou? Hier in Beek en Donk gaat ook alles goed !! Behalve dat we je nu wel heel erg missen hoor :( !! Heb je al weer leuke post gehad? haha zo niet dan is die nog onderweg ;)

    oeeeeeeeeeeeeeh over 47dagen ben ik JARIG dus dat betekend ook dat we dan al in SALOU zitten :D !! en weer gezellig samen kunnen zijn met heel de familie bij elkaar. Eén voordeel heb je al; ik moet op een cocktail trackteren als ik die zondag jarig ben dus dat word smullen van de alcohol haha

    tot gauw weer lief zusje. Dikke kus :)

  • 20 Juli 2011 - 12:37

    Mam:

    nou anke je krijgt nog wel meer coktails want ome ad die moest trakteren van tante mieke en dan ine als ze jarig is en ons pap want die is ook jarig als we in salou zitten dus dat worden veel coktails drinken hahaha
    nog maar 6 weekjes en dan komen we die 6 weken zijn zo voorbij moet extra werken nu want er zijn er op vakantie dus schiet de tijd wel vlug op
    nou we wachten weer op een nieuw verhaal
    gr xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

*

Actief sinds 17 Feb. 2011
Verslag gelezen: 214
Totaal aantal bezoekers 31525

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 01 Oktober 2011

Stage in Salou

Landen bezocht: