Hallo daar Vriendjes en Vriendinnetjes! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu Hallo daar Vriendjes en Vriendinnetjes! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu

Hallo daar Vriendjes en Vriendinnetjes!

Door: Ankeinsalou

Blijf op de hoogte en volg Anke

04 Juli 2011 | Spanje, Salou

Ik zit hier nu alweer 68 dagen!!! Dat klinkt al veel ! :D
Er is hier aan de ene kant weer een hoop meegemaakt, maar aan de andere kant ook weer niet.

Vorige week moest ik mijn familie weer uitzwaaien. Ik moet wel zeggen dat ik de hele week er nog veel aan gedacht heb! Je familie zien is heel erg fijn, maar stiekem maakt het ook wel weer een beetje moeilijker… je begint ze op een of andere manier toch wel meer te missen op sommige momenten!

Verder was de week erg rustig. Alleen Donderdag hoorde we van onze algemene stage begeleidster hier (Annemieke) dat ze onze nieuwe hoofdentertainer Florantina er weer uit wilde doen! Terwijl wij er op zich wel tevreden mee waren. Naja redelijk dan want veel ervaring had ze toch niet en wij moeten natuurlijk wel van haar leren! Dus vrijdagavond kwam er een nieuwe! Een Jongen genaamd Pedro. Het is een vriend van de hoofdentertainer genaamd Alba die het te zeggen heeft over de andere meiden hier van de animatie. Nou Pedro is 19 jaar en is een spanjaard. Zaterdag was zijn eerste werkdag hier maar toen was ik er niet omdat het mijn vrije dag was!

Zondag heb ik er voor het eerst mee gewerkt! En het is gewoon een stuk beter! Hij heeft best veel ervaring en is kei leuk met de kinderen en mensen! En hij doet zelfs zelf mee met waterpolo, dus dat mogen wij dan ook voortaan doen! En aqua gym mag er voortaan ook 1 iemand het water in, beter dus!! Hopelijk blijft het zo goed gaan, want de tijd gaat ineens een stuk sneller voorbij!!!

Over 1 of 2 weken begint het hoogseizoen, ik ben benieuwd! Donderdag zit ik hier alweer 10 weken! En dan is het nog maar 8 weken voordat ik mijn familie weer zie! :D We hebben ergens horen vallen dat we eind Juli de datum te horen krijgen dat we naar huis mogen! Nou ik ben benieuwd. Ten eerste of we het wel te horen krijgen en ten tweede welke datum het is en of het dus eerder is dan 15 oktober! ( stiekem hoop ik het natuurlijk wel) het zo ideaal zijn als ik midden September
Naar huis zou mogen gaan!!! & Het allerliefst natuurlijk net voor Beek en Donk kermis, maar dat gaat helaas niet lukken denk ik !

Nou jullie hebben het afgelopen weekend weer goed gefeest op Wish-Outdoor?!?! Ik durf gewoon niet alle foto’s te bekijken want ik word echt jaloers!! En dat mensen dan me ook nog sms’en van het is leuk hier ! ;)

Ook heb ik het feest van mij Oom moeten missen! Daar baalde ik ook erg van! :( gelukkig vonden jullie mijn kaartje erg leuk! Ik mis jullie wel al weer hoor ! :(

Afgelopen zaterdag was mij vrije dag. Ik heb uitgeslapen en daarna lekker alleen op het strand gelegen! Het was erg warm en ben weer een beetje verkleurd! :D Daarna lekker gedoucht en alleen naar la Pineda gegaan ( 1 dorpje verder) Daar ging ik heen voor onze sleutel bij te laten maken van het appartementencomplex alleen helaas was de winkel dicht. Dus heb ik lekker over de boulevard gelopen en nieuwe slippers gekocht ! (2e paar hier in Salou ! ;) ) en nog een lekker ijsje gegeten! Daarna weer terug gegaan en ben ik alleen wezen eten bij route 66! Ik had echt zin in de wrap met kip en hij was weer overheerlijk! Avonds ben ik hier een trap opgelopen, daar was ik nog nooit geweest. Nou daar is het avonds echt mooi! Erg mooi uitzicht over de zee. Dus daar ga ik zeker vaker heen ! :) ook is het een rustig plekje, dus als ik alleen wil zijn kan ik daar naar toe gaan.
Mijn vrije dag was lekker op mezelf! Dat was toch wel eens even fijn!



Nou dit was weer een verhaaltje voor jullie
Berichtjes zijn altijd welkom!

Ik heb hier mijn adres voor als jullie ooit iets willen sturen!

Hotel Cala Font
C. de les Dunes 2
43840 Salou
Spain


Dikke kus Anke


  • 04 Juli 2011 - 18:38

    Ine:

    Heey zussie :)

    Leuk verhaaltje weer :) En heerlijk dat je een plekje hebt gevonden voor jezelf !! Ik zal niet te veel zeggen over wish aangezien je TE jaloers bent haha.. Maar geloof me de kater die je ervan krijgt is zo NIET leuk haha ;)

    Nou tot over 8weken weer hier zijn we ook aan het aftellen !!!!!

    dikke kus & mis je

  • 04 Juli 2011 - 19:11

    Marie-josé:

    Hey lief nichtje,

    Heb je verhaaltje weer gelezen, erg leuk.
    Het feest van ons pap was echt super, hebben erg gelachen.
    De volgende dag had ik bijna geen stem meer.
    Ik ben niet bij wish geweest, maar je moet zo maar denken, als je er niet bent geweest weet je ook niet wat je hebt gemist.
    Hopelijk ben je voor 14 oktober terug, dan gaan we naar Nick en Simon joehoe.
    Even lekker feesten!!
    Wat fijn dat je een plekje hebt gevonden voor jezelf.
    Dat heb je af toe wel nodig denk ik.
    Ook wel fijn, even alleen zijn.
    Schrijf je ook nog in je dagboek?
    Ja nu zul je het wel drukker gaan krijgen denk ik.
    Dus dat is wel een leuke jongen die Pedro haha.
    Het is al leuk dat je nu dingen mag doen, die je eerst niet mocht doen haha.
    Jou kaartje die ons pap had gekregen, heeft de hele avond op een speciaal plekje gestaan, waar iedereen hem kon zien.
    Iedereen moest hem even lezen!!
    Ik blijf je volgen!!
    Zie je over 8 weken wow.
    Hebben er kei veel zin in.
    Wil die wrap ook wel een keertje proberen en een lekkere cocktail en een ijsje haha.
    Tot het volgende verhaaltje, ben ik weer van de partij!

    Dikke knuffel en een kus mij, luna en erik de rossumpjes

  • 06 Juli 2011 - 09:51

    Suzanne:

    UPDATE!!!! De datum van het teerputfeest is bekend!! Het is volgens mij toch later als verwacht.. het is nu namelijk 1 Oktober!! Hopelijk ben je dan net terug :D

    Ik ben trouwens ook (voor het eerst deze vakantie) bruin geworden!! Ik zou met Davy naar Dennemarken gaan (van jullie superleuke kadootje), alleen die moest naar school nog vanalles doen. Dus uiteindelijk ben ik met Stefanie gegaan, omdat die (na het stoppen met haar studie) genoeg tijd heeft. Het was echt super relaxt daar! We hebben ons 2x gescrubd, en volgens mij merk ik dat wel.. want ik begin op sommige plekken al bruin te worden (recordtijd!). Haha :P En we hebben alle sauna's uitgeprobeerd en daar buiten natuurlijk gezond.. We hebben daarna echt super lekker gegeten in Roermond! We hadden een maaltijdsalade carpaccio (hele grote carpaccio), waardoor we hem amper op konden haha :P Maar was wel echt super lekker! We gaan trouwens iets leuks doen met alle meiden (inclusief bianca en lieke en misschien esmee) als jij terug bent!!

    Owja en stefanie en ik (en onze boys) gaan waarschijnlijk binnenkort dubbeldaten hahaha :P Super grappig! We hadden het over Erwin en Davy en hun bleken echt superveel gemeen te hebben! Dus toen kwamen we op het idee :P

    Nog een fijne tijd daar!!

    Xx

  • 06 Juli 2011 - 10:55

    Mam:

    ha die anke
    ik las dat je een nieuwe stagebegeleider hebt en een jonge nog wel ik hoop dat het nu beter gaat en dat je wat meer te doen krijgt dan gaat de tijd ook wat vlugger komend weekend hebben we vrienden weekend dus we mogen weer een nachtje in de sleurhut slapen haha dit is bij ome maarten en marion en volgend weekend hebben we feest van ome maarten want die wordt 50 met ons pap gaat het redelijk af en toe nog flink wat pijn moet 13 juli op controle in ziekenhuis ben benieuwd
    nou tot de volgende keer gr xxx

  • 06 Juli 2011 - 18:23

    Christ-jan,mieke,ted:

    hallo anke

    ik zie dat je het leuk hebt in salou en dat je de familie haro mist, komt goed we zijn er zo weer.
    We hebben al een plaatsje voor onze ted en luna gereserveerd met jou in de kinderr hoek en lekker met hun zwemmen wij hebben er zin in.
    Wij hebben een echo laten maken van de kleine, de 20 weken echo en wat denk je haha we krijgen weer een klein hakje.
    Alles was goed en we zijn heel trots op onze harry.

    gr christ-jan, mieke,ted en kleine harry hahahaahah

  • 06 Juli 2011 - 20:28

    Tante Mieke:

    he anke
    nou het feest is voorbij',we vonden het kei gezellig.
    ik had lekker en paar glazen likeur 43 met 7up gedronken moet zeggen was erg lekker.
    had zondag bijna geen stem .zondag hebben we nog wat bbq vlees opgemaakt met enkele mensen en tap leeg gemaakt.ik las dat mieke geschreven heeft dat we weer een kleinzoon krijgen leuk he.
    het weer is nu op dit moment wat minder en ze zeggen dat het wat blijft regenen zo af en toe.ja nu weet ik wie het was die lisa ine heeft een foto laten zien van haar.een vrouwtje bij mij op het werk kende haar,ze heet tonneke claasen.je hebt een leuk verhaaltje weer geschreven ik hoop dat het nu drukker wordt zodat dat je lekker bezig kunt blijven .het is ook fijn dat je een plekje voor je zelf hebt gevonden al is het maar voor even.nou meid kijken weer uit naar een nieuw verhaaltje groetjes en dikke knuffel van ome ad en tante mieke

  • 08 Juli 2011 - 13:07

    Stefanie:

    heey
    gelukkig is het met de nieuwe hoofdentertainer een stuk beter anders heb je dalijk nog niks gehad aan je stage daar :P
    ons niet te veel gaan missen dan kun je daar niet meer genieten ;) mar ik moet wel zeggen wij missen je ook wel hoor
    xxxx

  • 08 Juli 2011 - 17:23

    Nancy:

    hee anke!

    Fijn dat er nu dan wel een fijne hoofdenternainer is!
    kan je zelf lekker mee doen haha.
    hoe is het weer daar nu eigenlijk?
    volgens mij is het echt heerlijk!
    nog maar een weekje en dan zit ik ook lekker in de bus naar benidorm en ik kan echt niet wachten!

    nog heel veel plezier daar en werk ze!

    Groetjes Nancy

  • 26 Juli 2011 - 09:29

    Hanneke Vogels:

    anke krijg je mijn email groeten hanneke christ en ome ad en tante mieke doei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

*

Actief sinds 17 Feb. 2011
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 31532

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 01 Oktober 2011

Stage in Salou

Landen bezocht: