2 maanden in SALOU! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu 2 maanden in SALOU! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu

2 maanden in SALOU!

Door: Ankeinsalou

Blijf op de hoogte en volg Anke

28 Juni 2011 | Spanje, Salou

Hallo daar iedereen in Nederland, ik zit nu al 2 maanden in SALOU!!!
2 maanden mijn vrienden, bekenden en familie niet gezien.
2 maanden ander eten en een ander cultuur en 2 maanden werken in de animatie.

In mijn vorige verhaal had ik gezegd dat mijn begeleidster weg zou gaan en ja ze is weg! Onze nieuwe is er al! Florantina, 20 jaar en komt uit Tarragona. Ze is een stuk beter! Wel stom dat ze totaal geen ervaring heeft, nog minder als ons! Maar ze is een stuk aardiger dus het gaat beter.

Vrijdag was het eindelijk zover !!! om 21:00 uur moest ik werken in Hotel Las Vegas. Dat was het hotel waar mijn familie (mama, papa, Ine, een vriendin van Ine, Tante Mieke & Oma Ad) sliepen. Rond 22:00 zag ik een witte bol het hotel in lopen dus toen wist ik dat ze er waren ;) Dus ik er na toe lopen, maar op het laatst werd het rennen ;) Was er leuk maar ook raar om ze weer te zien! Ik moest nog wel werken tot 00:00. Om 00:00 ben ik met ons Ine & Daniella en de rest van de meiden uitgegaan in Salou. En snachts ben ik tussen die 2 in gaan slapen ;)

Zaterdags zijn we naar mijn appartement gewandeld, dat ligt dus in Cap Salou en dat is 20 minuten lopen. Ook heb ik meteen mijn hotel laten zien en het hotel waar mijn hele familie komt begin September! En wat natuurlijk zeker niet kan missen is dat we een paar keer op het terras hebben gezeten! ;) Daarna boodschappen gedaan want ze moesten natuurlijk weer bier en chips hebben ! ;)
Toen maar niet terug gelopen, maar gewoon de bus gepakt.
Het was gelukkig lekker weer dus toen we terug waren hebbe we lekker op het strand gelegen! :D
Mijn stagebegeleider van school was er ook die periode dus zaterdag avond ben ik met haar en de andere meiden gaan uiteten. Na het eten ben ik weer naar mijn familie gegaan, toen hebben we wat gewinkeld en daarna een lekkere cocktail gedronken! En ja dan is de dag alweer voorbij.. ik terug gegaan naar mijn appartement want moest de volgende dag weer werken. Gelukkig was ik om 12:30 alweer klaar en hoefde ik pas om 21:00 weer te beginnen zondags. Dus smiddags ben ik weer naar mijn familie gegaan. Toen hebben we de bus gepakt naar Tarragona. Wij dachten dat de winkels misschien wel open waren maar dat dus niet, dus hebben we maar weer lekker op het terras gezeten en daarna weer de bus terug gepakt. Savonds weer gegeten en toen moest ik alweer gaan werken
En gister gingen ze alweer naar huis.. ik ben naar te toe gegaan rond 13:00 en toen hebben we met zijn alle nog wat gegeten bij de macdonalds! Daarna heb ik ze uitgezwaaid toen ze te taxi naar het vliegveld pakte. Was toch best raar, want de laatste keer zwaaide ze mij uit.. nu moest ik hun uitzwaaien. Dat was niet zo leuk. De dagen zijn ook super snel gegaan! Eigenlijk natuurlijk te snel

Ik had niet verwacht dat het zo fijn zou zijn om ze weer te zien en gewoon de leuke dingen te doen zoals altijd, lekker kletsen en ouwehoeren en lekker op een terras te zitten.!
Hier wil ik nog een keer Elsemiek, Stefanie & Suzanne bedanken voor hun leuke cadeau !!!! De film ga ik zeker kijken, een foto van mijn eigen party zou ik ook opsturen en de mentos zijn al bijna op ! :$ haha.
Ook de Familie HARO (Rooijakkers & Van Hak) Bedankt voor jullie cadeautje! Het zal jullie ook wel weer niet zijn he ! ;) Ik kan alles goed gebruiken hier ! Ook bedankt voor de verschillende condooms! ;) Wat denken jullie wel niet van me! ;) haha!

Verder gaat hier alles goed. In September krijg ik weer bezoek, dat vind ik wel lang duren maar het is niet anders. Gelukkig komt dan wel heel mijn familie!! Daar heb ik nu al super veeel zin in!

Dikke kus !!

  • 28 Juni 2011 - 14:11

    Mam:

    hallo anke
    we hebben het erg gezellig en leuk gehad was fijn om je weer te zien en waar je werkt en woont dadelijk in september zitten we dichter bij jou hotel is wel fijner toen we naar huis gingen met de taxi ineens hield de taxi er mee op de auto maakt niet voldoende toeren dus konden we niet verder rijden hij maar kijken en proberen dus vroegen we aan hem of hij een andere taxi kon bellen want we moesten het vliegtuig halen maar we waren nog optijd hadden jullie juffrouw op het vliegveld nog gezien
    ine is gisteravond nog bezig geweest met de foto's maar lukte niet helemaal maar dat doet ze nog een keer
    gr xxx

  • 28 Juni 2011 - 17:52

    Mariel:

    heej heej
    jij hebt je dus wel weer vermaakt dit weekend! haha
    hier is het vandaag heeeel benauwd en warm geweest en er is nu storm onderweg met onweer en hagel en regen, de rest van nederland heeft het al gehad het komt nu deze kant op... ben benieuwd...
    kus mariel

  • 28 Juni 2011 - 22:14

    Ine:

    Heey heey, was weer gezellig weekendje. Inderdaag erg jammer dat het zoooo snel voorbij was. Kort maar krachtig he haha. Was gisteren avond en toen net bezig geweest met de foto's op mijnalbum te zetten maar helaas lukte het niet echt. Nu vanvond had die al 99foto's valt internet uit.. Kan k WEER opnieuw beginnen dus ze zijn onderweg haha. Was vanavond naar WAYLON in het huukske geweest. Was wel leuk om mee te maken en word 23juli uitgezonden om omroep brabant ;) ben benieuwd haha. Maar in het echt is die niet zo knap leek wel op die stoont was haha ;)

    ik ga nu maar is proberen te slapen want morgen weer nieuwe werk dag. Helaas onweert het hier nu dus scheit k zowat 7kleure strond haha ;)

    tot krabbels (k)itgezonden om omroep brabant ;) ben benieuwd haha. Maar in het echt is die niet zo knap leek wel op die stoont was haha ;)

    ik ga nu maar is proberen te slapen want morgen weer nieuwe werk dag. Helaas onweert het hier nu dus scheit k zowat 7kleure strond haha ;)

    tot krabbels (k)

  • 28 Juni 2011 - 22:17

    Ine:

    Hmm is wa mis gegaan laatste stukje staat ineens dubbel haha ;)

  • 28 Juni 2011 - 22:18

    Ankee:

    haha ja ik zag het al ! ;)

  • 29 Juni 2011 - 20:47

    Marie-josé:

    Hey meisje,

    Heb je verhaaltje weer gelezen, ben weer helemaal op de hoogte.
    Hoorde van ons mam dat jullie een super leuk weekendje hebben gehad.
    Eigenlijk tekort, maar in September gaan we het dunnetjes over doen toch?
    Hoop dat Luna dan loopt, kan ze meedoen met de minidisco, dat ziet er zo leuk uit!
    Ze gaat nog niet alleen staan, dus weet niet hoe lang het nog duurt voordat ze gaat lopen.
    Komt wel goed denk ik.
    Vond de kleertjes v an Luna erg leuk.
    Broekje en truitje passen perfect.
    Heb nog via de hema een harembroekje besteld, komt morgen binnen.
    Ben erg benieuwd.
    Je kunt in Salou goed shoppen hoorde ik van ons mam.
    Denk dat ik en September maar een lege koffer meeneem haha.
    Je hebt het er super naar je zin toch?
    Dat is fijn om te horen.
    Heb de foto's gezien, ziet er allemaal leuk uit.
    Dit weekend hebben we feest van ons pap, jammer dat je er niet bij kunt zijn.
    Ik zal een drankje op jou pakken goed.
    Ben je toch nog een beetje bij ons.
    Tot het volgende verhaaltje weer!!

    Hele dikke kus en een knuffel van de rossumpjes

  • 30 Juni 2011 - 15:58

    Suzanne:

    Hee leuk verhaaltje! Snoepkont dat je die mentos al bekant op hebt haha :P Maare nu moet je nog wel een leuke kerel aan de haak slaan daar! Wordt het wel al wat drukker (dat er hopelijk ook wat meer leuke jongens rond lopen)??

    Xx

  • 01 Juli 2011 - 15:43

    Stefanie:

    heey
    ik heb weer net even bijgelezen met je verhaaltjes want had er een paar nog niet gelezen :O
    het is leuk om te horen hoe het daar is en hier gaat ook alles goed morgen en overmorgen is het wish :D ik zal wel wat foto's maken zodat je kan zien hoe het was ;)

    xxx

  • 01 Juli 2011 - 21:06

    Tante Mieke :

    hey anke dank je wel voor de mooie kaart. natuurlijk krijgt hij een mooi plaatsje in huis .
    de fotos zijn super net zo als het weekend dat we gehad hebben.
    we tellen de weken af dat we er weer heen kunnen naar dat warme salou.morgen zullen we zeker ook nog aan je denken .
    anke werkt bij jou ook een lisa .dat vroegen ze aan mij want die werkte ook in salou.zondag of maandag laat ik je nog weten hoe het feest geweest is.
    als we in september komen gaan we zeker weer een lekkere coctail drinken.
    veel liefs en dikke knuffel van mij en ome ad

  • 01 Juli 2011 - 22:37

    Ankee:

    Mooi dat jullie de kaart mooi vinden, en natuurlijk ook fijn dat hij aangekomen is, want dat was nog even proberen via hallmark ;)

    Het weekend was idd top, en ik tel de weken ook al af! nog 9 weken ! ;)

    ja bij mij werkt er een Lisa, ze woont ook in mijn appartement! ;) Dat is dat meisje die achter de receptie zat toen ik jullie mijn hotel liet zien, weet je nog? ;)

    Veel plezier morgen !!!

    (K)

  • 03 Juli 2011 - 11:36

    Mam:

    hey anke
    het feest van ome ad was erg gezellig alleen voor ons pap wat minder die is twee keer naar huis gegaan vd pijn dus ik weet ook niet of we vandaag naar wish kunnen dat is afwachten hoe het met ons pap gaat ik heb dit weekend moeten werken en er staat een taent waar ze de komende weken gaan koken ivm verbouwing vd keuken het is nu hier mooi weer wel geen 30 graden net als bij jou

    gr xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

*

Actief sinds 17 Feb. 2011
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 31532

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 01 Oktober 2011

Stage in Salou

Landen bezocht: