Hallo Nederland !! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu Hallo Nederland !! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu

Hallo Nederland !!

Door: Ankeinsalou

Blijf op de hoogte en volg Anke

21 Juni 2011 | Spanje, Salou

Hier ben ik weer met een nieuw verhaaltje.

Alles gaat hier goed, en we hebben ook echt super nieuws gehoord! :D Onze begeleidster gaat weg!!!!!!! Eigenlijk vanaf de 30 juni maar ze kwam net even aanzetten dat ze de 23e (donderdag) al weg gaat! Ze heeft een andere baan bij port aventura, hebben wij even geluk ! ;) Nu moeten we wel wachten op onze nieuwe begeleidster.. wanneer die gaat komen is weer en grote vraag!

Verder gaat hier alles zijn gangetjes. Donderdag zit ik hier alweer 8 weken! Soms vind ik het echt snel gaan, maar soms ook weer niet. Onze entertainment is niet heel super.. allemaal rustig aan, soms wel heel erg fijn! Maar aan de andere kant leren we er niet heel veel van… en merk ik zelf ook dat ik zowat in de Spaanse tempo kom! En dat is niet de bedoeling!

Je begint wel te merken dat de kinderen je een beetje leert kennen. Dat is dan wel weer leuk. Gister kreeg ik ineen keer een hoopje kinderen op me, dat vond ik wel lachen, gelukkig stopten ze ook toen ik het niet meer leuk vond ;)

Het is leuk om te zien dat de kinderen de minidisco zo leuk vinden. We moeten nu ook verkleed gaan. Daarvoor hebben we pakjes zoals het clownspakje van de foto om mijn hyves!

Soms begin ik Nederland wel een beetje te missen hoor! Gewoon je eigen ritme en je eigen leuke dingen doen! Je familie, vrienden en jaja gek genoeg mis ik de scouting toch ook best wel veel.. ;) maar ik mis vooral denk ik mijn eigen kamer.. gewoon een plekje waar je lekker alleen kunt zijn, dat heb je hier eigenlijk helemaal niet. En ja mijn eigenste bed mis ik natuurlijk ook.

Maar niet getreurd.. VRIJDAG zie ik mijn MAMA, PAPA, TANTE MIEKE, OME AD, & MIJN ZUS INE weer! Ja daar kijk ik nu echt naar uit! Gezellig samen wat gaan doen ! :D Ze komen vrijdagsavond aan in het hotel waar ze verblijven en als goed is moet ik die avond daar van 21:00 tot 00:00 werken! Dus dan zie ik ze daar al. Zaterdag is natuurlijk weer mijn vrije dag. En voor zondag heb ik geregeld dat ik van 16:00 tot 18:00 niet hoef te werken, dus dat ik van 12:30 tot 21:00 vrij ben! Dan kan ik lekker nog wat doen en maandag vertrekken ze dan alweer… Ik heb echt zo’n idee dat ik dan niet meer wil dat ze gaan.. haha. Maar dan begint het hoogseizoen eigenlijk al! Lekker veel Nederlanders in Salou, al is het wel balen dat ons hotel in de zomer bestaat ui 90% Russen. En 10 % Nederlanders, Spanjaarden, Engelse , Duitsers en Fransen.. Maar komt allemaal goed.

Ik ga gewoon lekker genieten van de tijd hier en natuurlijk vooral van de zon, zee en strand ;)
Volgens mij ben ik wel al redelijk bruin geworden, maar zeker weten zeg ik het niet :P

Hoe gaat het daar allemaal in Nederland met jullie?
We zitten soms wel te denken van hoe zou het zijn als we gewoon weer in Nederland zijn.. je eigen ritme weer volgen, dat lijkt ons maar heel raar! Gewoon weer iedereen zien! Daar heb ik soms erg zin in!


Nou dikke kus hieruit Salou en laat een berichtje achter als je het gelezen hebt en niet denken van nee dat hoeft niet! Want dat MOET wel ! ;)

(K)

  • 21 Juni 2011 - 18:00

    Daan:

    En daar is die weer! Zag alweer je berichtje meteen op Facebook staan, en wat zei ik zij gaat het ook niet met jullie zo volhouden. Dat is dus wel duidelijk haha :P. Dat bruin worden van jou mag natuurlijk niet te overdreven worden, dan lijken wij(de lezers) zo wit en "ongezond". Veel plezier met komend weekend, doeg. x

  • 21 Juni 2011 - 19:28

    Inge:

    Hoi meid!

    Bij deze, het berichtje moet wel! :)
    Ik hoop dat je het naar je zin hebt.

    Geniet er nog maar van!!!

    Liefs.

  • 21 Juni 2011 - 20:23

    Ine:

    Wij hebben ook super veel zin in VRIJDAG T/M MAANDAG !!! wat leuk dat we jou die avond al zien, we wisten niet dat jij dan daar de entertaiment moest doen?? Grappig.. nou tot over 3 dagen

    dikke kus je zus (K)

  • 21 Juni 2011 - 21:20

    Nancy:

    wat een geluk, dat die stagebegeleidster weg gaat!
    nu maar hopen dat er een fatsoenlijke voor terug komt.
    geniet er maar lekker van als je familie op bezoek komt, maar dat zal wel lukken.
    succes daar in salou en ik blijf je verhaaltjes volgen!

    x Nancy

  • 21 Juni 2011 - 21:40

    Merel:

    heey,

    super om te lezen dat het daar zo super gaat. gelukkig mag ik morgen ook terug naar Spanje! heb er enorm veel zin in:D..

    het is inderdaad erg leuk om alles in nederland weer even te zien.. maar ook erg wennen.. je moet echt weer even je eigenplekje zoeken enzo. en dat is erg vreemd. :)

    veel plezier met je ouders etc.. als ze der zijn en we houden contact.. groetjes aan dominique.

    x

  • 22 Juni 2011 - 20:21

    Erik:

    Hoi Anke,

    Ik vind het leuk om elke keer je verhaaltjes te lezen. En spannend wat je allemaal mee maakt.

    Ik ben blij voor je dat jullie stage begeleidster morgen vertrekt. Zo te lezen was het echt een vervelende meid.
    De foto van jullie in de clown pakjes is echt super. Dat zullen de kinderen wel leuk vinden.

    Nog bedankt voor de leuke reacties op de foto's van Luna en ons. Het gaat erg goed met Luna en gaat nu met flinke stappen vooruit. Ze kan al zelf en snel een trap op klauteren en ze is al een paar keer zelfstandig gaan staan.

    Veel plezier met jou papa,mama, zus, ome Ad en Tante Mieke het komend weekend. Laat ze maar eens zien hoe het daar met je vergaat.

    Groetjes Erik

  • 22 Juni 2011 - 21:11

    Ellen:

    Hey anke

    Hoe is het? Mis je de kluis ook al :p
    Ik jou wel ;)
    Veel plezier van het weekend als je familie er is :)

    Liefs x ellen

  • 23 Juni 2011 - 12:53

    Mam:

    ha die anke nog maar 1 nachtje slapen en dan zijn we er we landen rond 9 uur en dan nog de taxi naar hotel las vegas ik las dat jij daar die avond moest werken nou super leuk dan zien we jou meteen zet rond die tijd maar vast een pilsje klaar hahaha
    nou tot dan
    gr xxxx

  • 23 Juni 2011 - 13:48

    Ankee:

    Jaa morgen zie ik jullie weer !!!! :D

    jaja ik ben dan daar aan het werk!! jullie landen rond 9 uur? dan ben je denk ik rond 10 uur half 11 in het hotel! wel jammer, kun je de minidisco niet zien ;)

    Ine moet niet de knipspullen vergeten! want dat is erg belangrijk!

    Doe maar smsen als je geland bent !

    Dikke kus!

  • 23 Juni 2011 - 19:03

    Ine:

    KNIPSPULLEN ZITTEN AL IN HET KOFFERTJE ;)

  • 23 Juni 2011 - 19:10

    Gerrie Vugts:

    Hallo Anke, fijn dat je het weekend je familie weer ziet. Geniet er van.
    Groeten Cor en Gerrie

  • 23 Juni 2011 - 19:52

    Tante Mieke:

    he meisje nog een nachtje en ja dan zijn we bij jou.
    het ergste is dat rot vliegen .leuk dat je bij ons in het hotel bent.ben heel benieuwd of je al lekker bruin bent ,zeker bruiner als wij .hier is het koud.we gaan morgen avond lekker bij kletsen .nou tot morgen doeg xx

  • 24 Juni 2011 - 17:39

    Suzanne:

    Haha dat zal donderdag wel een gezellig afscheidsfeestje worden als jullie begeleidster weg gaat! :P Het is tenminste een goede reden daarvoor ;) Ik zal zo eens naar jou clownspakje kijken haha. Jullie hebbne het daar zeker beter als hier. Het weer is afgelopen week echt rot geweest.. het wordt alst goed is wel 30 graden volgende week.. maarja eerst zien en dan geloven ;) Veel plezier vanavond met jou familie!

    Xx

  • 26 Juni 2011 - 19:07

    Lieke:

    Heee Ank!

    Wat fijn dat je begeleider weggaat!:)
    alleen nu natuurlijk wel weer klote dat je weer niks weet..
    & hopen op nu wel n leuke begeleider(ster)

    Hoe was t bezoek van je familie!:)
    Zal wel heel leuk zijn geweest natuurlijk:)

    En ik ben toch wel jaloers op jou hoor!
    Jij zit daar gewoon mooi bruin te bakken :O
    haha.

    Ik spreek je snel weer!:)

    xxxxx.

  • 27 Juni 2011 - 16:54

    Mariel:

    heej zusje!
    het zit er nu alweer op het familiebezoekje, gaat snel he! ik vind zowiezo da de tijd snel gaat, je bent nu al ruim 2 maand in salou!
    maar het armbandje was mooi? leuk om te horen haha ik wou toch een kleinigheidje meenemen vanuit turkije ;)

    we zijn van de week nog bij de tattooshop in helmond geweest, we hadden teveel vet gesmeerd en kregen bultjes, dus nu mag ik nix meer smeren en hopen dat de bultjes weggaan:(
    tot op msn!
    kus mariel(K)

  • 27 Juni 2011 - 22:15

    Ine:

    Heey hier alweer vanuit het warme/erg benauwde NL.. Raar zeg.. vanmorgen nog in Salou nu in NL :P Ma in spanje was het beter uit te houden dan hier in NL pfoee te benauwd gewoon.. Ik stuur je de foto's van mijn camera zo gauw mogelijk door en als k die van Daniella heb krijg je die natuurlijk ook.

    Ik vond het in iedergevaal erg leuk (L)

    tot over 8weken weer dikke kus (K)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

*

Actief sinds 17 Feb. 2011
Verslag gelezen: 207
Totaal aantal bezoekers 31526

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 01 Oktober 2011

Stage in Salou

Landen bezocht: