Een nieuw verhaaltje voor jullie! ;) - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu Een nieuw verhaaltje voor jullie! ;) - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu

Een nieuw verhaaltje voor jullie! ;)

Door: Ankeinsalou

Blijf op de hoogte en volg Anke

12 Juni 2011 | Spanje, Salou

Ik zit hier nu al 6 weken & 3 dagen.. soms lijkt het lang en soms ook niet..

Eindelijk is donderdag onze begeleider geactiveerd… we waren blij dat onze begeleider kwam, maar nu niet meer!! Ze heet Benda en is 20 jaar. Ze is Spaans en ze spreek maar heel heeeeeeel klein beetje engels. Bijna niks! Nou eerste dag kwam ze al in de tijd dat we pauze had in ons appartement zitten,, nou ja oké dachten wij. Gaat ze op de bank liggen en pakt ze gewoon onze laptop, ja dat gaat te ver!! We irriteren ook echt aan haar. Ik heb nooit dat ik iemand meteen niet moet, maar bij haar had ik dat wel meteen. Aan haar lag irriteer je, je ook heel erg! En het aller ergste is nog wel dat ze tegen het Spaanse personeel heeft liggen lullen dat wij niks doen en we geen engels spreken!! Nou wij doen ALLES. Zei commandeert ons alleen maar! En zij spreekt juist geen engels! Gelukkig weet het personeel hier wel beter, en kennen ze ons al even. De andere Spaanse collega’s van de receptie mogen haar ook al niet. Dat word nog wel die 4 maanden dat ik hier nog zit!

Verder gaat het hier prima. In het hotel word het steeds drukker en we krijgen het ook steeds drukker. Wel veel Russische… dat is wel best lastig!

In mijn siësta lig ik voortaan vaak aan het zwembad en eindelijk (na 6 weken) begin ik wat bruiner te worden!! :D

Ik vermaak me hier prima, maar soms denk ik wel aan Nederland. Vooral als er feesten zijn. Zoals vandaag 7th Sunday en morgen de fietste mee van de scouting! Balen dat ik er niet bij kan zijn!
De makkelijkste dingen begin je dan te missen.

Ook als je met je familie skypt begin je ze wel te missen hoor. Ik heb net heel fijn met de familie v Hak / Jansen geskypt. Nou dan zie je de hele familie voorbij komen, tante, oom , nicht, neef, aangetrouwden, achterneefje en nichtje! , echt heel leuk! En de praat.. het slaat echt nergens op.. ze weten zelf wel wat ik bedoel! ;) vond het wel erg leuk!!!! Maar zo begin je wel dinge te missen..

24 Juni krijg ik bezoek! Van ons mam, pap, ome Ad, tante Mieke, ons Ine en een vriendin van ons Ine.
Ze komen van vrijdag t/m maandag.. wel maar een paar daagjes maar ben wel lekker vrij de zaterdag! Kunnen we heerlijk wat leuks doen, hopelijk is het mooi weer natuurlijk!

Verder heb ik niet echt veel te melden..
Het is eigenlijk gewoon nog steeds hetzelfde..

Vind het wel echt leuk dat mensen op mijn blog reageren en krabbels zetten op mijn hyves. Zo weet ik dat er toch nog mensen aan me denken.. ;) en wie er belangrijk voor je zijn! Onbewust leer je hier toch veel..

Nou een dikke kus aan iedereen!

  • 12 Juni 2011 - 18:56

    Daan:

    Weer een leuk verhaal Anke, lees ze altijd maar reageer nooit (slecht)! Maar bij deze, leuk om te horen dat je het toch naar je zin hebt en veel leert ondanks de vervelende begeleidster! Dat komt vanzelf goed, geef het tijd. Zij zelf houdt het natuurlijk ook geen 4maanden vol als niemand d'r mag! Nou have fun, en flink bruin worden maar! x Daan

  • 12 Juni 2011 - 21:39

    Ine:

    heey lief zusje :)

    Was idd leuk om weer te skypen !! En we gaan zeker leuke dingen doen die zaterdag als we er zijn.. ZOALS STAPPEN (H)

    Hou je haaks en tot gauw
    missen je xx

  • 12 Juni 2011 - 21:59

    Mariel:

    hej zusje wij missen jou ook hoor! en ze waren jou vanmiddag goed op aan het naaien haha mar je weet wel wie het zijn haha ik denk da k deze week nie op internet ben dus spreek je volgende week wel wir op msn! kus mariel

  • 13 Juni 2011 - 18:58

    Suzanne:

    Hee :D

    Ben alweer thuis van fietstemee.. het was wel redelijk gezellig maar regent hier half en t ziet er niet zo leuk uit.. daarnaast was er dit jaar spontaan een drang tot opruimen waardoor enkele mensen het gevoel hadden dat ze niet gewenst waren haha.. en aantal mensen waren alweg dus els en ik gingen ook (stefanie is namelijk nu nog werken). Opzich was het overdag wel gezellig, ik heb met els en stefanie snacks gebakken en verkocht en nog wat biertjes en wijntjes gedronken :P En nog wat gepoetst (maargoed dat hoort erbij). Ik had het nog tegen Hak gezegt dat jij het leuk vond dat hij op skype zat.. maar hij snapte er blijbkaar nog nix van hoe het werkte :P Maargoed was wel gezellig dagje.. owja weetje de vader van huub nou niet dat veel gedronken!! Niet normaal haha, blijkbaar had ie twee jaar geleden gezegt dat ie voor ons een kamp naar ierland zou betalen (ofja voor de groep van anne) en nou zei die dat hij het uitgaan en hotel zou betalen als feestje voor huub als wij met zijn alle naar amsterdam gingen en daaar ergens gingen slapen ofzowiets.. maar hij was zat.. hij zei ook nog dat we het zelf moesten regelen en dit en dat bla bla, maar dat hij dat echt wel zou betalen voor ons allemaal hahaha :P Hij had voor huub ook dit weekend pinkpop betaald, als hij jet maar mee nam ahahhaha :p Grappig toch, zo'n vader wil ik ook wel! Hahah maargoed dat was alle leuke info van vandaag wel weer xD Ik ga maar weer een boek voor school lezen, aangezien ik nog véééél pagina's moet (en het boek engels is), maar moet nog even kijken of dat nut heeft want de wijntjes tikten wel een beetje aan (A) Maargoed nog veel plezier daar! :D

    Xx

  • 13 Juni 2011 - 22:06

    Nancy:

    Nou dat is ook fijn zo'n begeleider. Zoveel begeleid ze dus eigenlijk niet :O en inderdaad wel associaal als ze zo bij jullie op de bank komt liggen en dan óók nog júllie laptop erbij pakt.
    maar goed, gelukkig is het wel te overleven daar in het zonnige spanje.
    ik had ook bijna een vakantie naar salou geboekt alleen het is toch benidorm geworden haha.
    maar in ieder geval nog veel plezier daar en werk ze!

    Groetjes Nancy

  • 14 Juni 2011 - 11:45

    Mam:

    ha die anke
    het was gezellig geweest met de barbeque ze hadden nog aan de apphelcorn gezeten dus die fles is ook leeg die jij had gekregen met het afscheidsfeest en naderhad nog aan de wodka
    mariel zit nu in turkije en max is bij ons dat gaat goed en vooral met darco die kunnen samen mooi spelen en max gaat iedere keer in boomer zijn mand liggen
    ine is vanmorgen naar de doktor geweest had weer een ontsteking aan haar been heeft nu weer 10 dagen medicijnen
    groetjes en tot volgende week

  • 14 Juni 2011 - 19:13

    Mariel En Dennis:

    Hej hej en alles goewd dar? hier wel wij zitte nu in de lobby me un cocktail haha t weer is kei goewd we zijn nu al zo rood als un kreeft en we hadde goed ingesmeerd zijn ok al nar t stadje side gweest was ok mooi en veeel winkels haha mar je hoort de rest nog wel kus mjel en dennis

  • 15 Juni 2011 - 08:25

    Mam:

    hey die anke
    zijn er de ouders van dominique al of heb je die niet gezien /
    ik hoorde van monique dat er een meisje naar huis is was al in spnje geopereerd maar moest toch naar huis om het hier in het ziekenhuis te laten kijken
    had monique van de moeder van talita gehoord klopt dit

    gr

  • 16 Juni 2011 - 07:49

    Marie-josé:

    Hey nichtje,

    Leuk weer om te lezen hoe het daar gaat.
    Wat een raar mens zeg jou stagebegeleidster.
    Dat doe je toch niet!!
    Vond het super cool dat we even met je hebben kunnen skypen.
    Dan missen wij jou natuurlijk ook.
    De kindjes snapte er niks van haha.
    Ja die praat sloeg nergens op hé haha.
    Ben blij dat ik zo niet ben.
    Over enkele dagen krijg je bezoek, leuk hé geniet ervan.
    Komt allemaal goed.
    Je krijgt van mij een appfelkorn terug oké of zal ik je tracteren op een cocktail.
    Erik heeft namelijk veel eruit gedronken.
    Je kent hem hé.
    Tot het volgende verhaaltje.

    Mis You!!! dikke kus van ons

  • 16 Juni 2011 - 13:47

    Lieke:

    Heee Ank!

    Vind het toch elke keer weer leuk om te lezen wat jij daar allemaal mee maakt:)

    Maar echt belachelijk van je begeleider!
    Dat moet echt niet kunnen zo!
    Zoiets doe je toch niet?

    Oh wat zal het fijn zijn als jij je fam. weer ziet binnenkort!:)

    Ik wens je nog heel veel plezier,
    en ik hou je in de gaten!:)

    xxxx.

  • 17 Juni 2011 - 08:32

    :

    hee anke

    leuk zo die verhaaltjes van jou, vind het wel grappig dat alles bij jullie ook zo anders is als bij ons! leuk dat je ouders bijna komen:D de mijne zijn al geweest. maar ik hoop wel dat je er minder moeite mee hebt als ik als ze weggaan! de mijne zijn namelijk al een week weg en ik voel me nog steeds ontiegelijk kut!

    xx

  • 18 Juni 2011 - 17:29

    Tante Mieke:

    he meisje net je verhaal gelezen.
    je hebt het weer getroffen hoor met zo.n statiebegeleidster.nog een weekje en we zijn bij jou.
    en ja hoor wij missen jou ook hoor.
    we zijn heel benieuwt of je al lekker bruin bent.
    ik vond het heel leuk dat we je hebben gezien op skyp.en dat taalje dat ze hebben dat ben jij wel gewend het is goed bedoeld.als we bij jou zijn gaan we een grote coctail drinken .ik hoop wel dat we mooi weer hebben.begin de dagen af te tellen dat we vertrekken ,want ben wel bang van vliegen ,maar ja moet er iets voor over hebben nou kusjes en vele gr en tot vrijdag ome ad en tante mieke

  • 19 Juni 2011 - 18:29

    Christ-Jan En Mieke:

    Hey die Anke,

    We hebben net je verhaal weer gelezen, en leuk om te lezen hoe het met je gaat!
    Maar wat een pech met je stagebegeleider... eerst kei lang wachten voordat er iemand komt, KOMT je stagebegeleider en is het gewoon drie keer niets! Balen zeg!
    Maar komt allemaal goed, gelukkig weet het personeel in het hotel wel beter, en dat is natuurlijk dan wel fijn!
    We vonden het wel erg leuk om met je gesproken te hebben op skyp, leuk om je dan te zien, en dat je ECHT met elkaar kunt kletsen!
    We willen je in ieder geval voor het komende weekend heel erg veel plezier wensen met de familie, lekker dat je dan een dag extra vrij bent, en dan iets leuks kan gaan doen met z'n allen.

    Heel veel groetjes van ons,
    en een dikke knuffel van Ted

  • 20 Juni 2011 - 18:51

    Ine:

    Nog maar 4 dagen en dan zitten wij ook heerlijk in het zonnige (hopelijk) Salou !!! Gezellig !! I CAN'T WAIT

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

*

Actief sinds 17 Feb. 2011
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 31519

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 01 Oktober 2011

Stage in Salou

Landen bezocht: