Hallo iedereen, weer even een berichtje van mij! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu Hallo iedereen, weer even een berichtje van mij! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu

Hallo iedereen, weer even een berichtje van mij!

Door: Ankeinsalou

Blijf op de hoogte en volg Anke

06 Juni 2011 | Spanje, Salou

Afgelopen zaterdag was weer onze vrije dag! Waarschijnlijk de laatste dat we allemaal tegelijk vrij zijn van de animatie. Dus moesten extra genieten. We wouden wel eerst uitslapen en dat hebben we ook lekker gedaan tot 13:00 ! ;) daarna zijn Dinja en ik naar la Pineda gegaan, we waren daar al en keer eerder heen gegaan en zagen daar leuke winkeltjes. Nou we daar heb ik dus ook een leuk jurkje gekocht! Zitten echt leuke winkeltjes tussen die de kleren hebben zoals de vera moda en de lady sting. Nou alleen veeeel goedkoper, mijn jurkje was 13,90! Nou daarna kregen we een smsje dat de rest van de animatie al aan het chillen was op onze balkon! Ze wouden eens onze villa bekijken, haha! Wij dus weer vlug naar huis gegaan. Toen hebben we ook nog bij ons om de hoek wezen uiteten. Dat was eigenlijk ook best wel lekker! Toen weer naar onze appartement gegaan. Kwamen ineens 2 Engelse proppers voorbij. Wij daar mee staan kletsen en moeten maar eens om 00:00 een drankje daar doen, nou wij vonden die ene propper wel knap dus zijn we daar om 00:00 heengegaan. Ook nog even geleerd van wendy hou je moet poolen! Nou wij daar naar het cafe/restaurant genaamd crown’s nest. Daar zaten al veel Nederlandse, ( de damclub) toen zagen we ook de Engelse propper, er mee staan kletsen, en jaja ik maakte weer een blunder! Van te voren gingen we sangria halen, maar dat was ineens op! Echt slecht!! Dus ik zo naar die Engelse proppers lopen en zeg ik in het Nederlands, ja wat is dat nou.. de sangria is op… en ze keken me zo raar aan.. toen zei wendy tegen me, Anke.. het zijn Engelse he… Uhh Owh ja dacht ik toen, toen moesten we toch even hard lachen en die Engelse snapte er maar niks van, hahaha. Nou toen kwamen we er ook achter dat daar de barman/dj een Nederlander is! Een jonge uit rotterdam! Hij woont ook bij ons in de appartementencomplex dus dat is wel gezellig! Ze vroegen ook of we de volgende dag mee gingen zwemmen, nou dat wouden we wel doen als het mooi weer was.. maar dat was het dus niet…

Gisterochtend was het dus niet mooi weer, Dinja en ik zijn toen s middags naar Salou gegaan. Daar hebben we weer gewinkeld! Ik heb een nieuwe navelpiercing gekocht! :D een hele mooie! En weer een nieuw jurkje voor maar 11,50 ! ook nog 2 knie broeken, van zo’n soort harrum broeken, zitten erg fijn! Dus ik ben weer goed aan de koop geweest ;)

Vandaag heb ik van 14:00 tot 15:45 lekker aan het zwembad gelegen! Het was heerlijk.. en wie komen daar eraan? De rotterdammer en de Engelse proppers! Haha, nou heb ik even gezellig mee gekletst. Vanavond gaan we misschien daar een drankje doen, want dat vroegen ze.

De damclub gaan als goed is morgen weer naar huis, hopelijk kunnen we dan weer in onze miniclub! Ook al hebben we nog steeds niks te doen! Vandaag zou onze begeleider komen, maar we hebben niemand gezien! Verder hebben we s avonds minidisco en dan komen er ongeveer 5 kinderen, wel jammer dat het er niet meer worden…. Wel vinden ze het leuk. Gelukkig maar!

Over 2 weekjes en 4 dagen komt ons mam, pap, tante, oom, ons Ine en een vriendin van ons Ine me opzoeken! Als goed is kan ik dan lekker in die 4 dagen dat ze hier zijn een vrije dag regelen! En hopelijk is het natuurlijk mooi weer! Lijkt me wel raar om ze weer te zien! Wel grappig om te zien, alle ouders komen nu ongeveer iedereen opzoeken en dat ziet er dan wel gezellig uit! De ouders vinden het dan ook leuk om te zien hoe we hier leven ;)

Tot volgend verhaaltje !
XXXX Uit salou

  • 06 Juni 2011 - 16:25

    Ine:

    Ook wij zijn zoals al die anderen mensen die de rest op komt zoeken zeer benieuwd hoe het jullie daar vergaat in het zonnige salou :)

    ik ben vandaag naar de tattoo-shop gweest om te informeten. En heb meteen een afspraak gemaakt voor 10Juli dus als we in september komen dan kunde hem pas zien haha ;)

    nou tot over 2weken en 4 dagen :) xxxx

  • 06 Juni 2011 - 18:06

    Tante Mieke:

    h.e meid nog een paar weken en dagen en dan zien we je weer.nou wat een gekke stage heb je toch.maar als we daar zijn kun je ons wel al wat winkeltjes laten zien.ik ben zo nieuwschierig hoe het daar is,ben nog nooit in salou geweest.dus vind het ook spannend.ik hoop wel voor je dat het drukker wordt zo dat je wat te doen krijgt.je moet wel zorgen dat we ergens lekkere sangria kunnen drinken.en hopelijk hebben we daar ook mooi weer.net als hier .nou vele groetjes xx ome ad en mij zelf

  • 07 Juni 2011 - 11:47

    Mam:

    hey
    hoezo lijkt me raar om ons te zien wij zijn nier veranderd hoor !
    ik heb ook een jurkje gekocht alleen was die iets duurder haha
    en korte broeken het weer is nu iets minder ik hoop wel dat het met pinksteren mooi weer is want eerste pinksterdag komt de fam jansen barbequen en tweede pinksterdag gaan we fietsen met fietste mee en daarna ja hoor naar de scouting een lekker pilsje pakken haha
    nou geniet er nog maar van nu het rustig is het zal dadelijk echt wel drukker worden is misschien maar goed anders ga je teveel winkelen

    tot over twee en halve week gr xx

  • 07 Juni 2011 - 21:12

    Mariel:

    Hej hej zusje! die rust zal over 2,5 week wel helemaal over zijn als heel de bubs komt haha en wij zitte over un paar daagjes in turkije heb er egt zin in mar moet nog 4 dagen werke pf tot krabbels of msn! kus mariel

  • 09 Juni 2011 - 18:45

    Marie-josé:

    Hey nichtje,

    Wat leuk om weer een verhaaltje te lezen.
    Je vermaakt je daar prima met al die lekkere jongens haha.
    Je moet niet zoveel winkelen dadelijk ben je blut.
    Hebben ze daar ook harum broekjes voor Luna?
    Ze heeft maatje 68.
    Wil je is voor mij kijken.
    Ik wil zelf ook wel zo'n broek.
    Ga maar eens op pad als ons mam en pap enz komen.
    Fijn hé dat ze even langs komen!!
    Wij in september joehoe.
    Ben je al een leuke jongen tegen gekomen haha.
    Tot je volgende verhaaltje.

    Dikke kus van Luna en mij natuurlijk!!!

  • 10 Juni 2011 - 15:11

    Mam:

    hey die anke

    nog maar 2 weekjes en dan zijn we er lijkt me wel leuk en hoop dat we ook goed weer dan hebben
    zondag is het bij ons barbequeen dus als je kunt kan je op de computer komen,
    is jou stagebegeleider er al ?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

*

Actief sinds 17 Feb. 2011
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 31534

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 01 Oktober 2011

Stage in Salou

Landen bezocht: