Alweer 3 weekjes hier in Salou - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu Alweer 3 weekjes hier in Salou - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu

Alweer 3 weekjes hier in Salou

Door: Ankeinsalou

Blijf op de hoogte en volg Anke

19 Mei 2011 | Spanje, Salou


Hallo iedereen, vandaag zit ik hier 3 weken, nou dat is eigenlijk snel gegaan! Al heb ik nog geen zak te doen Gister moesten we beginnen met het entertainment maar er was helemaal niemand, de muziekinstallatie was ook aangekoppeld. Dus wij gisteravond muziek draaien, komt er niemand! Wij zaten daar alleen met de hoofd van de bar, juan. Nou om 22:30 zijn we er maar mee gestopt! We hadden niks lekkers meer in huis dus zijn Dinja en ik naar de supermarkt gegaan, nou de grote was dicht maar toen zagen we nog een klein winkeltje, dat was aan het sluiten, nou wij er naartoe rennen en vlug naar binnen gaan, meteen de chips gezocht. Stond de rek al weggezet. Nou doe man de chipsrek tevoorschijn halen, en Dinja & ik klappen, nou die man keek ons maar raar aan ;)
Nou vandaag om 10:30 hadden we weer miniclub, maar er kwam weer niemand, toen hebben DInja en k maar zelf gekleid, haha. Het is hier allemaal nog zo rustig, echt saai. Ik kan beter gewoon de hele dag vrij hebben of nog beter.. ze hadden me een maand later kunnen laten komen! Dat het maar snel wat drukker is en onze begeleidster komt, want dit werkt eigenlijk echt zo niet. Van 12:30 tot 16:00 hebben we elke dag vrij. Dan gaan we wat eten en meestal wat chillen in onze appartement met onze laptop erbij.
Nou vandaag in onze vrije zijn we met de bus naar la Pineda gegaan, openbaar vervoer kost hier geen drol, het was 1,60 ;) Nou daar moesten we heen om onze sleutel van het appartement bij te laten maken, dat kan alleen daar omdat het een speciale sleutel is met van die puntjes erin, wij daar alles afzoeken, komen we er eindelijk, is hij dicht. SIESTA! Ja fijn zeg. Toch maar naar de winkeltjes daar gegaan langs de boulevard, daar is het wel erg mooi. En ook nog even een lekker Italiaans ijsje gehad ;) Nu was Lisa terug gegaan na 5 uur. Kost zo’n kut sleutel ook nog eens 8 euro!!! Ja zo word ik hier wel blut elke keer. Pff.. we kunnen hier echt alles zelf betalen; sleutels, internet echt stom! Dus dat wordt savonds geen cocktails meer drinken, of iets anders want dat past niet meer in mijn budget voor deze maand. En dan moet je nagaan dat ik hier nog maar 1 cocktail heb gehad!
Vanavond moeten we weer muziek draaien, nou heb ik totaaaaaaal geen zin in. Komen toch geen mensen en als ze komen gaan ze muziek aanvragen, maar we weten niet eens wat voor muziek we hebben! Dus dat wordt nog leuk zeg.
Nou dit was weer een verhaal.
Berichtjes zijn van harte welkom!!

Kus uit Salou!

  • 19 Mei 2011 - 18:41

    Ine:

    Hmmm das wel verrekkes balen zeg :( hopelijk komen er leuke mensen vanavond die wel mee swingen !! W8 maar tot dat wij er in Juni zijn :D dan kun je lekker met ons mee cocktail drinken !!!

    xxx

  • 20 Mei 2011 - 07:40

    Marie-josé:

    Hey meisje,

    Wat erg zeg dat je niks te doen hebt.
    Maar denk dat het in het hoogseizoen wel beter wordt.
    Dat zal in Juni, Aug, Sept zijn.
    In Juni krijg je al gezelschap haha, en in September ook nog haha.
    Ja je wordt inderdaad zo wel blut.
    Wat stom dat je zoveel zelf moet betalen.
    Je krijgt van Ine en van jullie pap wel een cocktail die zijn in onze vakantie jarig.
    Wij zeiden al tracteren haha.
    Dat scheelt alweer hé.
    Fijne dag vandaag.
    Tot het volgende verhaaltje!
    Dikke kus van Luna heb het verhaaltje voorgelezen, ze zat aandachtig te luisteren haha.
    Dikke kus marie-josé

  • 20 Mei 2011 - 09:47

    Mam:

    ha die anke
    ja dat is niet leuk als je alles zelf moet betalen maar ik zou een mailtje naar school sturen of wanneer komt er iemand van school ? dan zou ik dat allemaal zeggen en vooral als je internet voor school nodig hebt
    nou je ziet maar weer je hebt het thuis nog zo slecht nog niet hahaha
    nou je krijgt wel een coktail van mij als we in juni komen hihi

    gr xxxx

  • 20 Mei 2011 - 10:38

    Suzanne:

    Hee :)

    Das wel lekker saai dan zo zeg :o Ook lekker slecht geregeld dat je daar nog kei veel zelf moet betalen.. maar mag je dat niet naderhand bij school terugvragen?

    Ik hoorde bij scouting afgelopen vrijdag van Rik (die al 7jaar over zijn opleiding doet), dat hij toen hij op stage moest geen OV meer had. En toen had hij zijn reiskosten bij de Fontys gedeclareerd en die kreeg hij gewoon terug hahahahah xD terwijl hij wss gewoon betaald kreeg ook nog voor zijn werk daar :P Daar hadden we het over want Inge (de Fost) gaat bij het heijderbos ofzo centerparcs dacht ik (weet niet zeker) stagelopen en das best een eindje en niet met de bus te doen. Dusja..

    Maarja hopelijk wordt het zeker wat drukker! Ik zou het zelf zelfs liever te druk hebben dan echt niets te doen. Ik vind het trouwens ook maar raar dat er in Italië een stuk meer te doen is (ik lees zo af en toe ook wel wat verhalen van enkele vriendinnen van jou, vandaar :P).

    Maare nog heel veel succes en plezier daarzo!!

    Xx

  • 20 Mei 2011 - 13:55

    Tante Mieke:

    he anke hier en berichtje van mij
    eindelijk kan ik reageren op je verhaaltjes heb dat niet gekunnen omdat we aan het breken waren.
    nu is het klaar wel mooi geworden.het zijn weer mooie verhaaltjes .jammer dat je nog niets te doen hebt.wacht maar tot wij komen .dan is er zo leven in de brouwerij.groetjes en veel liefs ome ad en tante mieke

  • 20 Mei 2011 - 18:51

    Inge:

    Hé meid!

    Wat vervelend dat het nog niet zo leuk is.
    Ik hoop dat dit snel voor je verandert! Mis je mij (& Nederland) al een beetje?

    Geniet er toch zo veel mogelijk van hoor, deze kans krijg je niet zo vaak!!

    Liefs uit Hollandia,
    Inge.

  • 23 Mei 2011 - 10:10

    Mam:

    hey anke
    hoe is het daar lekker weer zo te zien bij de weersverwachtingen heb je het kaartje al verstuurd
    hier is het ook lekker weer alleen waait een beetje
    gr xxx

  • 25 Mei 2011 - 20:11

    Tante Mieke:

    he meisie
    zo te lezen is het nu mooi weer bij jullie.hier ook lekker warm.hoe is het nu daar heb je nu wat te doen.wordt het nu al wat drukker met vakantiegangers.en heb je een mooi appartement.als we in juni komen zitten we dan ver van jou af.we gaan dan wel gezellig met z,n allen een coktail drinken he maar je zal zien dat je dan geen tijd hebt.nou je bent weer op de hoogte en vergeet niet je verhaaltjes bij te houden anders hebben we niks te lezen.en we blijven je graag volgen.groetjes en veel liefs xx tane mieke en ome ad

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

*

Actief sinds 17 Feb. 2011
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 31520

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 01 Oktober 2011

Stage in Salou

Landen bezocht: