Dagje vrij vandaag! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu Dagje vrij vandaag! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu

Dagje vrij vandaag!

Door: Ankeinsalou

Blijf op de hoogte en volg Anke

17 Mei 2011 | Spanje, Salou

Vandaag heb ik mijn vrij dagje gehad, je zult het niet zeggen maar dat was alweer 1 week geleden! ;) het lijkt alleen niet zo, omdat ik de dagen dat ik had moeten werken, gewoon erg rustig heb gehad.
Maar vandaag had ik echt de hele dag vrij ! :D Gisteravond hebben we nog om 00:00 toe Lisa ook klaar met werken was nog even een blik unox knakworsten open gemaakt, aah dat is echt lekker!
En jaa ik zou wel zonder die knakworstjes kunnen, maar ons soms verwennen mag ook wel. Het eten in het hotel is namelijk niet super..
Daarna zijn we naar bed gegaan. Nou dat was onze eerste nacht in onze stapelbed, wat je een stapelbed kunt noemen.. is gewoon echt letterlijk 2 bedden op elkaar! Dus de ruimte ertussen is echt klein. Gelukkig lig ik boven, haha. Maar het is opletten dat ik er niet uitval want er zit geen hekje ervoor :P en het matras is hard! Je voelt de ijzeren veren echt goed, desondanks heb ik toch wel fijn geslapen zover het kan. Nou toen rond 12:00 uur werden we wakker, dus we hebben echt lekker uitgeslapen. Toen zijn we maar meteen wezen lunchen in het hotel, wel onze eigen pasta meegenomen want anders heb je nog niks om te eten, tja friet.. maar om dat elke keer te eten… daarna heb ik even geïnternet en lekker naar het strand gegaan, ik wilde eigenlijk wel eens een keer verkleuren. Het strand is 20 a 30 meter lopen dus echt super fijn! En het is ook niet zo groot en lekker rustig. Daar heb ik lekker gelegen en ben eindelijk wat verkleurd :D Ben ook nog een stukje de zee ingelopen maar dat was toch goed koud! Daarna heb ik gedoucht en zijn we gaan eten in het hotel. Eindelijk was er vandaag lekker eten, mijn buikje zit goed vol deze keer. Deze avond gaan we lekker op onze balkon zitten, wat internetten en wat kletsen. Daarna te bed want morgen moeten we weer werken. We hebben een eigen programma in elkaar moeten zetten. Van 10:30 tot 11:30 is het miniclub dan gaan we wat tekenen met de kinderen. Van 11:30 tot 12:30 is er iets voor de volwassenen, En dan weer van 16:00 tot 17:00 iets voor de kinderen en van 17:00 tot 18:00 voor de volwassenen. Daarna van 21:00 tot 23:30 gaan we muziek draaien, als de installatie eindelijk eens word aangesloten. Maar het is nog erg rustig in het hotel, ik denk niet dat mensen mee gaan doen, en er zijn ook bijna geen kinderen. Verder zijn de meeste mensen Russisch en die kunnen totaal geen Engels dus communiceren is vrijwel onmogelijk. Ik ben benieuwd hoe het morgen gaat, ik ben blij als het de 28e is, dan komt als goed is onze hoofdentertainer, dat zal een stuk gemakkelijker zijn want we weten eigenlijk helemaal niks!

Nou dit was weer een update.

Berichtjes zijn natuurlijk altijd welkom. Ik ben wel benieuwd wie het allemaal leest, dus als je dit leest laat dan ook meteen een berichtje achter, dat zou ik erg waarderen! :)

Dikke kus vanuit salou

  • 17 Mei 2011 - 19:45

    Eveline:

    Hai Anke,

    Ik ben een trouwe volger haha!
    Ik heb momenteel helemaal geen vrij! Alleen maar leren voor de examens, heb vandaag Nederlands gehad en het was echt een tè moeilijke tekst! Dus heb meteen geklaagd bij het laks haha.
    OW fijne stapelbedden dan:S. Slaapt dat wel een beetje fatsoenlijk?
    Je bent verkleurd lees ik, dus jij hebt het zonnetje weer lekker voor jezelf:P Ik heb de afgelopen dagen geen zon gezien alleen dikke grijze vieze wolken!
    Misschien voor mij ook wel goed anders ga ik ipv leren lekker buiten liggen haha
    Wat staat er zoal 's avonds op het menu dan, dat je zegt dat het niet geweldig is?

    Ik hoor wel van je!

    X Eveline

  • 17 Mei 2011 - 19:57

    Marie-josé:

    Hey meisje,

    Ik heb je verhaaltje weer gelezen.
    Echt leuk, om zo bij te houden wat je allemaal doet.
    Hoe is het eten in het hotel?
    Hopelijk wordt het gauw drukker in het hotel, dan heb je wat te doen.
    Dat is toch fijner hé.
    Maar lekker aan het strand liggen en bruin worden is ook heerlijk.
    Ik ben jaloers op jou haha.
    Hier regent het!
    Luna is wat ziek geweest, maar nu gaat het wel weer.
    Flink verkouden en koorts gehad.
    Wat zijn je verdere plannen voor de komende dagen.
    Ik blijf je volgen!!!

    Dikke kus de rossumpjes

  • 18 Mei 2011 - 13:20

    Nancy:

    Hee meid,

    ik vind het erg leuk om te lezen hoe het daar allemaal gaat met jou. Toch wel fijn dat je weer een dagje vrij hebt gehad en toch ook een keertje van het zonnetje hebt kunnen genieten. Er zullen nog wel meer van die dagen komen haha. En ook leuk dat jullie een eigen programma hebben mogen maken. Straks als je thuis komt ben je in ieder geval weer een ervaring rijker!

    Héel veel plezier nog en ik blijf je volgen!

    xxxxxx Nancy

  • 18 Mei 2011 - 13:35

    Mam:

    ik vind het niet leuk dat jij al verkleurd bent en wij nog niet haha
    moeten we ook nog onder de zonnebank voordat we in juni komen anders is het verschil te groot.
    dus wij hebben dadelijk wel beter eten in hotel las vegas als jij nu in cala font ?
    het is wel leuk dat je iets mag gaan doen anders wordt het ook maar saai
    ja het zal nu nog niet echt druk zijn maar dat komt wel ik denk dat dat dadelijk begint vanaf juni zal het steeds drukker worden.
    maak maar wat foto's van jullie appartement en hotel en omgeving dan kunnen wij het ook zien.
    zondagmiddag hebben we een communiefeest van dennis van monique
    maandagmiddag komt leon vd laar vd koppelen hier om te praten over de catering volgend jaar ben benieuwd hoe dat uitpakt want hutten catering valt af voor die prijs kan ik 3 keer bij het huukske feesten met alles erop en eraan
    nou je bent weer een beetje op de hoogte tot de volgende keer

    gr xxx

  • 18 Mei 2011 - 20:56

    Rara Wie Is Dit:

    Wilde even melden dat ik je verhaatlje weer gelezen heb zoals gewoonlijk ;) weet alleen niet veel te melden dit keer dus houden we het maar kort..

    xxxxxxxx
    rara wie is dit :P

  • 18 Mei 2011 - 21:11

    Ankee:

    Rara wie is dit.. je mag wel zeggen wie je bent hooor!

    Je maakt me ongeloofelijk nieuwschierig ! :O

  • 19 Mei 2011 - 17:43

    Stefanie:

    haha ik blijf je verhaaltjes gewoon volgen :P ik krijg elke keer weer mailtje binnen als je een verhaaltje hebt geschreven dus die lees ik dan braaf (A)
    gelukkig word het dit weekend mooi weer dus probeer ik ook al wat te verkleuren :P haha niet dat dat zo snel gaat hier in nederland maartoch..
    verder heb ik niet echt iets te melden
    whaha

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

*

Actief sinds 17 Feb. 2011
Verslag gelezen: 165
Totaal aantal bezoekers 31521

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 01 Oktober 2011

Stage in Salou

Landen bezocht: