eindelijk in ons appartement! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu eindelijk in ons appartement! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu

eindelijk in ons appartement!

Door: Ankeinsalou

Blijf op de hoogte en volg Anke

15 Mei 2011 | Spanje, Salou

Hallo iedereen,
Nou een update!

Ik zit nu heerlijik op ons balkon van ons appartement en ik kijk recht op de zee (A)
De zee is nu heel ruw, want het waait erg hard.

Gister zijn we over verhuist naar het appartement tegenover hotel cala font. Nou wij kwamen hier aan, stond er geen bed voor ons klaar! Nou wij daarna vragen, stond er een bank en dat was dan een slaapbank. Nou we hadden geen lakens dus dat hebben we maar even van het hotel geleend. Verder komt er nog een stapelbed, maar wanneer weten we niet. Hopelijk snel, want de slaapbank slaapt nog niet echt comfortabel :P maar het appartement is erg klein. Toch wel fijn, want we kunnen koken. Vandaag zelfs naar de appie heijn geweest en unox tomatensoep gehaald met unox knakworsten, ooh dat was Heeeeeeerlijk! :D en de badkamer is erg schoon, ik kan eindelijk voortaan douchen, zodat ik me naderand ook echt fris vind! ;)

Gister was onze laatste avond in het hotel best mediterraneo hotel. Daar moesten we gisteravond nog heen, terwijl we hier zaten, wouden eerst gaan lopen (20minuten lopen) maar toen begon het kei hard te regenen, toen hebben we maar een taxi besteld, dat is 10 euro. Nou hebben daar de hele dag gezeten. Daarna weer met de taxi naar huis.

Vandaag zijn we begonnen in hotel cala font. Moesten om 11:00 beginnen en toen werden we naar het hok van de animatie gestuurd, nou een rotzooi daar. We mochten gaan balansen… dus alles gaan tellen. Nou wij dus gedaan en daarna alles terug gezet in het hok, zo netjes mogelijk. Zeggen we dat we klaar zijn moesten we niet alles terug zetten, dus dat hadden we voor niks gedaan. Toen werden we weer naar een hokje gestuurd. Daar stonden nog meer spullen! Nou mochten we daar weer alles gaan tellen en daarna ook dus naar beneden gaan brengen.. trappen af! Nou toen om 4 uur waren we klaar. Toen heb ik hier aan het zwembad in de zon gelegen.
Morgen moeten we weer om 11:00 beginnen en dan mogen we alle spullen in 3e gaan splitsen! Dan moeten we het delen voor hotel las vegas, delphin park en voor cala font. Nou weer een rot werk.
Rond de 28e komt onze hoofdanimator, voor die tijd moeten we zelf een rooster maken, met wat we gaan doen. S morgens en S middags wat knutselen ofzo en s avonds muziek draaien. Wat precies weten we ook niet.

Verder heb ik nu internet gekocht voor 3 dagen. Dus woensdag om 20:30 is het afgelopen. Daarvoor moest ik 10 euro gaan betalen. Voor 1 week is het €20. Maar is echt stom, want voor school moeten we ook gewoon op internet.

Nou dit was het denk ik wel weer voor nu.

Dikke kus vanuit salou!

• 15 Mei 2011 - 20:40

Mariel:

Hej anke! wat heb jij geluk met jullie uitzicht en dat rooster maken lukt jullie wel kus mariel

• 16 Mei 2011 - 07:05

Monique:

he anke,
    Wat leuk om je verhalen te lezen. Wat een luxe heb je thuis bij mama berdie he....haha! Maak er een mooie tijd van, ook al zul je je af en toe even flink moeten aanpassen.
    Groetjes monique

• 16 Mei 2011 - 13:00

Mam:

hey anke
    waar kun je dan internetten in jullie appartement of hotel waar je stage loopt is er in de buurt geen cafe waar je kunt internetten ?
    zaterdagavond hebben we feest gehad van paul daar kwam maurice habraken optreden was weer harstikke gezellig zondagmiddag naar tonny en dori geweest naar hun nieuwe huis wonen kei helemaal tegen de bossen we hebben het van het weekend rustig en stil gehad want ine was er ook niet zat in amsterdam en komt vanavond rond half 11 of 11 uur thuis
    tot de volgende keer gr xxx

• 16 Mei 2011 - 19:08

Ankee:

nee in het appartement zitten we nu te internetten, dat is dus wel fijn maar kost dus gewoon geld, 1 dag = 5 euro, 3 dagen = 10 euro & 1 week is 20 euro. en in de buurt in geen internet, zover we al gezocht hebben.

morgen ben ik lekker een dagje vrij!

• 16 Mei 2011 - 22:13

Ine:

Hey, zo te lezen weer flink wat meegemaakt. Wel fijn nu echt je eigenste stekkie :d en erg jaloers op je mooie uitzicht haha.

Ma je bent niet de enige geweest die wat meegemaakt heeft dit weekend haha. A'dam was erg gezellig maar dat hoor je nog wel. Kga nu slapen want hele weekend al zowat niet geslapen en morgen gewoon werken haha.

Geniet van je vrije dag morgen dikke kus ine