Hallo daar Nederland, nog 22 dagen in Salou.. !! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu Hallo daar Nederland, nog 22 dagen in Salou.. !! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu

Hallo daar Nederland, nog 22 dagen in Salou.. !!

Door: Ankw

Blijf op de hoogte en volg Anke

09 September 2011 | Spanje, Salou

Voor jullie weer een nieuw verhaaltje!

1 september kwam mijn familie aan! Dat was een erg mooi moment! & ik zal het nooit vergeten. Na mijn werk ging ik naar route 66 (een restaurantje) en daar zat iedereen. Ik kwam aangelopen en iedereen begon te zwaaien. Iedereen omhelst en een paar mooie tekeningen van Luna & Ted gekregen! Het eerste wat mijn familie hier opviel is dat ik het niet slecht heb gehad.. ( dat is te zien aan mijn figuur) hahaha. Ze zagen allemaal dat ik aangekomen ben ;) achja moet kunnen denk ik dan maar ;)

De hele week heb ik echt genoten. Zoveel mogelijk in mijn vrije uurtjes daarna toe. Wat ik ook super leuk vond is dat ze mijn achternichtje & achterneefje aangeleerd hadden om als je zei; ‘’ waar gaan we naar toe en/of waar gaan we op vakantie’’ dat ze allebei antwoordde; ‘’ Anke’’ Hihi dat was zo lief! Het eruit krijgen lukte niet, want toen ze weer naar huis gingen bleef het Anke ;)

Zo merk je meteen dat je thuis wel mist. De normale dingen daar. De 1e avond dat we met zijn alle op het balkon zaten krijgen we al een bewaker aan de deur. Dat het stil moest zijn.. naja sorry bewaker dat gaat nou eenmaal niet met onze familie. Daarom hebben we maar elke avond bij iemand anders op het balkon gezeten ;) Zaterdags waren we naar Barcelona gewest, dat was erg gezellig. Zondag was ons Ine jarig & dinsdag ons pap. We hebben lekker aan het zwembad gelegen en af en toe Salou centrum in om natuurlijk lekkere cocktails te drinken! De week is echt veelste veelste snel voorbij gegaan. Gister heb ik helaas al afscheid van te moeten nemen. Ik dacht dat het wel redelijk goed ging. Totdat ik toch mijn tranen niet kon houden… En ja dan begint natuurlijk de hele familie te huilen.. dus emotioneel was het zeker. En dan zeggen we wel, over 3 weekjes zien we elkaar weer, maar stiekem vind ik het nu toch wel lang duren.. Het is nu ook echt al wennen dat ze weg zijn.. niet meer in mijn siesta daarheen.. niet meer gezellig kletsen, niet meer lekker slapen daar. Erg wennen nu dus. En ik ben hier nu ook eigenlijk echt klaar.. laat mij maar lekker naar huis gaan. Het is voortaan wel zat geweest vind ik zo.. helaas is het nog 3 volle weken. En nu moet ik ook tot volgende week zaterdag werken. Ben morgen niet vrij omdat ik afgelopen dinsdag een extra dag heb gehad met mijn familie.

Verder begint het me hier ook te vervelen.. het kleine huis ben ik voortaan zat. Het hotel, het eten, het werk, gewoon alles.. Het werk ik echt saai. En zelfs de avonds shows vallen er al een paar af. Dus dat ik heel saai.

Ik verlang er enorm na toe om lekker thuis op de bank te zitten !!! Daar verlang ik nu echt heeel erg na.

Dat de laatste 3 weekjes dus maar heel snel gaan he ! :)

Ik mis jullie allemaal nu veelste veel !! :’(


Dikke kus

  • 09 September 2011 - 20:20

    Nancy:

    Aaah echt een leuk verhaaltje weer anke!
    Gelukkig is het nu weer bijna tijd om naar nederland te gaan dan, wat ik wel kan begrijpen!
    Nog 3 weken en dan kan je weer lekker naar ons fijne kikkerlandje.

    Probeer er toch nog maar van te genieten!

    X nancy

  • 10 September 2011 - 00:20

    Ine:

    Ankieeeeeeeeeeeeeee :-)

    jaja vandaag hadden we ons feestje, helaas zonder jou :( Maar gelukkig hadden we in Salou samen mijn 21 birthday op mijn echte verjaardagsdag geviert !!! Voor ons is het hier ook weer wennen het koude weer geen korte broek en shirtjes. Inplaats daarvan zijn de lange broeken met truien weer tevoorschijn gekomen. Dit weekend hebben we kermis & stap in de stal dus zal wel snel voorbij vliegen en dan moet ook ik weer gaan werken en is de vakantie voorbij :'( Heb trouwens als cadeautje gekregen dat we gezellig saampjes met zijn 3e wat gaan doen als je terug bent :) HEB ER NU AL ZIN IN !!

    maar lieve anke ik ga nu afsluiten want ga mijn bedje opzoeken mijn oogjes vallen dicht..

    P.s weetje wie er hier nog als laatste zitten jaja je raad het nooit :P Tante Mieke & Ome Ad. En toevallig hoor ik ze nu net naar buiten lopen haha.. Dus nu is officeel het feestje voorbij

    Taai taai nog en tot snel weer Xxx en knuffels van Mij

  • 10 September 2011 - 11:38

    Suzanne:

    Hee Anke :)

    Ik snap best dat het nu naar huis wil nu je het net zo gezellig met je familie had gehad.

    ------ NIEUWTJE! ---------
    Volgende week kunnen we bij scouting skypen :D:D:D:D Laat weten wanneer jij vrij bent, dan gaan we met zijn alle skypen vrijdagavond! Rik heeft zelfs al skype aangemaakt dus :)

    We kunnen sinds gisteraaf op internet, alleen jij was niet online op skype, anders hadden we dan al geskyped... het was super gezellig bij scouting!! Het was best druk en hebben op youtube die beginliedjes van kinderseries gekeken zoals ''ik ben vandaag zo vrolijk'' of ''bush bush'' haha Het was echt super leuk :D

    Daarna naar huukske geweest bij de Wish Allstars, was ook super gaaf! Lieke, Bianca en Esmee waren ook int huukske,daar hebben stefanie en ik opt begin vooral mee gestaan. En daarna vooral bij scouting. En toen de muziek uit ging zouden we bij Paul op de eieren gaan.. alleen toen we daar eenmaal waren (in zijn nieuwe huis,, waarschijnlijk kun jij bij de housewarming zijn btw, want hij heeft het nu te druk dus wacht daar nog eventjes mee!!) Ik zit nu ineens te denken dat jij dat miss nieteens wist, van zijn nieuwe huis.. daar zit hij sinds de vakantie in ;) Hij woont 3 huizen verder dan erwin (weet niet of je weet waar erwin woont, mar dat is bij die grote speeltuin en grasveld).
    Alleen vond zijn vriendin dat niet zo leuk omdat wij te veel herrie zouden maken (en ze wonen daar nog maar net dusja haha), en toen was paul naar binnen geglipt toen zij de deur open deed (hij had natuurlijk geen sleutel bij) en toen stonden wij daar.. en toen gingen we bij ons thuis mar op de eieren :P Was wel lekker alleen hadden we de honden binnen (we hebben trouwens nu nog mar 1 herder, want die andere is verkocht en we hebben rick natuurlijk nog steeds!). Alleen toen had de hond dus de ham te pakken dus toen werden het gebakken kaas-eieren :P Haha!

    Owja ik heb echt een ongelofelijke blauwe plek op mijn knie! Want erik was super zat gisteravond en toen ging hij achterop en toen wilde hij gaan trappen en moest ik sturen (terwijl ik gewoon op mijn zadel zat), alleen toen ging hij te sloom en vielen wij en nu hebk dus een blauwe plek haha. Maar ik kon er wel om lachen... 5 meter daarvoor lag hij al met dieka en haar fiets in de bosjes haha, dat zag er echt uit!

    Vanochtend hebben stefanie en ik de 2e hapkido les gehad. Ik was wel gaar trouwens want lag uiteindelijk pas 10 over 5 in bed vanacht en moest 9uur weer eruit voor hapkido xD Stefanie was wel al eerder gegaan gisteravond omdat die bij erwin sliep en erwin was niet mee naar huukske gegaan dusja ;) Maarja we hebben de hele les trap-oefeningen gedaan alleen toen we klaar waren en op erwin moesten wachten (hij is inmiddels gepromoveerd tot taxi) voelden we de spierpijn al haha :P

    Ik hoop dat ik Davy vanavond over kan halen om mee naar huukske te gaan.. heb er weer zoon zin in! Het was gister gewoon te gaaf! We hebben trouwens dit jaar best mooie kermis,, en sinds dat ongeluk paar jaar terug is gisteravond het record-aantal bezoekers behaald volgens mij qua kermisdrukte.. aangezien dat afgelopen jaren echt nix voorstelde. Helaas ging vanmiddag de loempiakraam wel pas om 2uur open, want stefanie en ik wilde eigenlijk loempia's halen, maar dat ging dus niet! Ik zal toch even noemen wat er op de kermis staat, zodat je het al in kunt beelden. Een klein reuzenrad, botsauto's, schietkraam, gebakkraam, loempiakraam, gokkasten, grijpautomaten, buggyrace, een rups (jaja weer eens wat anders!), een ding dat ze experience ofzo noemen dat over de kop gaat (wel wat laag en ik denk niet dat het zo spectaculair is dat ik er in zou willen maarja), ballegooien en touwtje trekken natuurlijk, suikerspinkraam, ijskraam, lunapark en ik gelooof dat da thet was.. maar weet het niet zeker haha tweifel even of er ook weer die vliegtuigjes staan :P Maargoed dan ben je daar iniedergeval over up-to-date :P

    Owja er gaan trouwens roddels over nachttreinen en nachtbussen vanuit helmond naar eindhoven, ik hoop echt dat dat komt dat zou super chill zijn als we naar stratum willen! Maar ben bang dat de gemeente dat te duur vind, maar we blijven hopen! En als jij ook OV hebt is dat donderdagssnachts (als die dan ook zou gaan) gratis ook nog haha :P Ja ik zie het al helemaal voor me :D

    Nou dat is nog eens een verhaalTJE haha.. Owja vandaag eindelijk goed weer! Afgelopen week ist regenachtig enzo geweest maar vandaag wordt het alst goed is een graad of 26.. Maar helaas moet ik aan school werken! Heb echt nog superveel te doen, maar ik bedacht net zoveel dat ik vond dat jij moest weten (en misschien wel of niet wist :P)

    Iniedergeval nog veel plezier daarzo die laatste weekjes!! Ga lekker apreski'en zou ik zeggen :D Tot volgende maand!! Woehoee TEERPUTFEEST!!!!!!

    Xx

    Ps. vergeet niet te laten weten wanneer we volgende week vrijdagavond/nacht kunnen skypen!!

  • 10 September 2011 - 12:33

    Lieke:

    Heee anke!

    Oeeh nog maar 3 weekjes!
    Gaat echt snel!
    Heb niet eens het idee dat jij al zolang in salou zit:O haha.
    Jammer dat je nu dit jaar niet bij b&d kermis kan zijn:(

    Maar geniet nog lekker van die 3 weekjes in t warme salou!
    en maak er nog het beste van!:)

    Kus!:)

  • 11 September 2011 - 16:09

    Inge:

    Nog heel eventjes en dan zien we elkaar weer!
    Ik heb heeeeel erg veel zin om bij te kletsen. :)

    Als je thuis bent spreken we snel af, oké?

    Veel liefs. <3

  • 15 September 2011 - 09:28

    Stefanie:

    kom maar snel terug ;) haha
    ik ben benieuwd hoe je er nou uit ziet met je nieuwe figuur gelukkig kunnen we skypen vrijdag bij de scouting dan kunne we je weer zien en kletsen :D
    yaay

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

*

Actief sinds 17 Feb. 2011
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 31393

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 01 Oktober 2011

Stage in Salou

Landen bezocht: