Datum bekend! 1 Oktober om 8:50 land ik op Weeze ! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu Datum bekend! 1 Oktober om 8:50 land ik op Weeze ! - Reisverslag uit Salou, Spanje van Anke Rooijakkers - WaarBenJij.nu

Datum bekend! 1 Oktober om 8:50 land ik op Weeze !

Door: Ankeinsalou

Blijf op de hoogte en volg Anke

22 Augustus 2011 | Spanje, Salou


Nog 40 daagjes en dan is het 1 oktober! Dan land ik om 8:50 op vliegveld Weeze (Düsseldorf)
Het aftellen kan dus beginnen ! ;)

Als ik 1 Oktober terug kom heb ik s avonds al meteen een feestje ! Het Teerputfeest !!!
Mooi gepland dus ! ;) Helaas word ik alleen opgehaald door mijn zus en Dennis, Want mijn familie is een weekendje weg ! pfff niet eens er voor over om je dochter op te komen halen ! ;)

Hier gaat het verder nog allemaal wel goed behalve dat mijn begeleider onwijs irritant is en niet leuk.. maar ja wat doe je eraan ;) haha.

Verder heb ik ook nog steeds last van mijn rechtervoet… als ik elke keer me voet flink heb gebruikt doet hij erg zeer. Iets met mijn spier. Ik smeer mijn voet al elke dag in met van dat spul maar het helpt nog niet… maar naar de dokter gaan zoek ik niet… :P

En over 1,5 week zie ik mijn familie !!!!!!!!!!!!!! :D Heb er zoooo’n zin in :D & heb te horen gekregen dat mijn achternichtje Luna & Achterneefje Ted Anke zeggen ! :D Echt leuk !!!
Ben benieuwd naar mijn reactie als ik ze weer zie, zullen er tranen vallen? ;)

Afgelopen zaterdag ben ik naar Barcelona gegaan. Wat een gedoe haha. We stapten de trein in en toen vroegen we ons al af of we in de goede trein zaten. Nou dat was gelukkig wel maar er werd aan het spoor gewerkt dus moesten eerder uitstappen en met de metro verder. Wij daar vragen en moesten de rode lijn hebben. Maar wij wilden naar de primark en dat was de blauwe lijn en moesten we bij ‘’diagonal’’ uitstappen. Dus dat deden wij. Nou wij daar rondlopen maar zagen niks. Heel veel vragen, maar de Spanjaarden weten zelf niet eens de weg :S Toen na 3 kwartier lopen kwamen wij midden in Barcelona uit, Bij Playa catalunya . Nou wij daar maar een taxi pakken, was het nog gewoon 8 minuten met de taxi ! nou dat hadden we lopend nooit gevonden ! Maar we zijn bij het winkelcentrum uitgekomen waar de primark zat ! :D Het was een groot overdekt winkelcentrum en we zijn daar dan ook gebleven want ze hadden gewoon de winkels; h&m, Berska, Blanco, Zara & Mango. Heb ook wat dingetjes gekocht ! ;)
Toen nog de terugweg vinden… maar gelukkig is dat goed gekomen! ;)



Dat was het wel weer…

Dikke kus van mij!

(over 40 daagjes zie ik weer iedereen ! :D )

  • 22 Augustus 2011 - 18:57

    Fam Van Hak:

    hallo anke,

    ik hoor dat je telt dat we komen wij ook hooorrrr nog 7 dagen werken het af tellen is begonnen.
    leuk voor je dat je het teerput feest mee kunt maken lekker met je vriendinnen en vrienden bij kletsen
    wij hebben sinds kort internet bij de scouting dus ze kunnen nu met je skypen of zo iets haha
    anke tot snel

    gr christ-jan mieke ted en harrie

  • 22 Augustus 2011 - 19:52

    Mariel:

    Ja wij komen je wel halen hoor ;)

  • 22 Augustus 2011 - 21:10

    Nancy:

    Heee anke,

    Wat fijn dat je nu de dagen af kan tellen wanneer je weer naar huis kunt. Maar ik las dat je familie je eerst nog gezellig op komt zoeken dus dat is ook erg leuk. Het vervoer naar barcelona is dan weer wat minder maar dat shoppen zal het wel goed gemaakt hebben haha. Ik zou zeggen werkze nog & geniet lekker van je vrije dagen!

    Xxxxxx liefs nancy

  • 24 Augustus 2011 - 20:47

    Tante Mieke:

    he ankie ja nog 1 weekje en we komen daar met jou van de zon genieten .we tellen de dagen af dat we weer vakantie hebben.het is fijn voor je dat je 1oktober naar huis mag.en dat je hier weer met je vriendinnen kunt gaan feesten.heel veel knuffels en tot volgende week ome ad en tante mieke

  • 25 Augustus 2011 - 08:42

    Marie-josé:

    Hey Ankie,

    Over vandaag precies een weekje zijn we bij jou!!
    We hebben er allemaal zoveel zin in.
    Dat klopt Luna en Ted kunnen Anke zeggen.
    Echt heel erg leuk.
    Ze zullen wel echt voor jou veranderd zijn.
    Wij hebben een super fijne vakantie gehad.
    Luna heeft genoten en dat is het belangrijkste.
    Als je nu niet 1 Oktober terug was gekomen, maar eerder of later konden ze jou wel ophalen!
    Vanavond komen jullie mam en pap, ine, mariel en dennis taart eten en de rest natuurlijk.
    Omdat erik en ik gisteren 4 jaar getrouw waren.
    We missen jou, maar het aftellen voor ons is nu ook begonnen.

    Dikke kus van ons en tot volgende week!!! JOEHOE

  • 26 Augustus 2011 - 09:17

    Stefanie:

    haha en dat zit dan bij de scouting en dan de weg niet vinden xD
    gaaf dat je bij het teerputfeest kunt zijn dan gaan we flink partyen dat je weer terug bent :D woo heb er zin in

    xx

  • 27 Augustus 2011 - 19:56

    Inge:

    Heel erg leuk om te horen, nog heeeeeeeel veel plezier!

    Liefs.

  • 29 Augustus 2011 - 18:32

    Marianne Swinkels:

    hoi fijn dat voor jou de datum ook vast staat,voor ons is het wachten op cynthia heel dicht bij nog 2 weken ze land ook op weeze 12 sep.om half 12 savonds nog net 17 jaar haha gr.en nog veel plezier xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anke

*

Actief sinds 17 Feb. 2011
Verslag gelezen: 346
Totaal aantal bezoekers 31392

Voorgaande reizen:

28 April 2011 - 01 Oktober 2011

Stage in Salou

Landen bezocht: